Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

              • Система оцінювання

              • Змістовий модуль 1

                • FichierЛекція 1. СТН у вищій школі. 1.09.2025

                • FichierЛекція 2. 8.09.2025

                • DevoirЗавдання до лекції 2. 8.09.2025

                • FichierСемінар 1

                • DevoirЗавдання до лекції 2. 8.09.2025

                • FichierЛекція 3. 15.09.2025

                • DevoirЗавдання 15.09.2025.

                • URLЗавдання до лекціі 3. 15.09.2025

                • FichierЛекція 4. 22.09.2025

                • TestТест № 2. 22.09.2025

                • FichierЛекція 5. 29.09.2025

                • URLСенкан 29.09.2025

                • DevoirЗавдання 29.09.2025.

                • AtelierПрезентація. 6.10.2025

                • DevoirЗавдання 6.10.2025

                • AtelierПрезентація. 13.10.2025

                • DevoirЗавдання 13.10.2025

                • AtelierПрезентація. 20.10.2025

                • DevoirЗавдання 20.10.2025

                • AtelierПрезентація. 27.10.2025

                • DevoirЗавдання 27.10.2025

                • FichierПрактичне заняття 1-2. 19.09.2024. з\в 23.10.2024

                • Fichier1

                • Fichier2

                • Fichierстори

                • Fichierскетч

                • FichierЛекція. 26.09.2024

                • URLЗавдання 26.09.2024

                • FichierПрактичне заняття 3. 3.10.2024

                • FichierПрактичне заняття 4. 10.10.2024

                • URLЗавдання 10.10.2024

                • DevoirЗавдання до 6 str

                • FichierЛекція 6. Формув. комп в читанні. 21.11.2023

                • DevoirЗавдання 6. Довгі мовлен. епізоди. 28.11.2023

                • URLЗавдання. Довгі мовл. епізоди. 28.11.2023

                • DevoirЗавдання. Tips....

                • URLЗавдання до Tips...

                • DevoirЗавдання 4.

                • FichierПитання та завдання до семінару 2

                • FichierРекомендована література до семінару 2

                • FichierСемінар 3

                • FichierПитання та завдання до семінару 3

                • FichierРекомендована література до семінару 3

                • DevoirЗавдання до 1 модулю

                • DevoirЗавдання 3.

                • DevoirЗавдання 26.09.2024

                • TestТест № 2. 22.09.2025

              • Змістовий модуль 2

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Актуальні проблеми сучасної філології 1 курс магістри

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • Англійська мова "Середня освіта" 1 курс, 1 семестр

            • Англійська мова "Середня освіта" 1 курс, 2 семестр

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

          • Інформація

          • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

          • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Сучасні технології навчання

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Сучасні технології навчання
  7. Змістовий модуль 1
  8. Завдання 26.09.2024

Завдання 26.09.2024

Conditions d’achèvement

Яку рол виконують сучасні  ІКТ в оцінюванні рівня сформованості іншомовної компетенції?

Activité précédente
Завдання 3.
Activité suivante
Тест № 2. 22.09.2025
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile