Практичне 3

Завдання: Аналіз та впровадження технологій для корекції мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями

Опис завдання: дослідити одну з сучасних технологій для корекції мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями та створити практичний кейс для впровадження цієї технології у логопедичну роботу.

Етапи виконання:

Дослідження сучасної технології:

Студенти повинні обрати одну з технологій, таких як:

Сенсомоторна корекція.

Логоритміка.

Використання альтернативної та додаткової комунікації (AДК).

Мультимодальні технології (наприклад, віртуальна реальність у корекційній роботі).

Провести дослідження щодо ефективності цієї технології у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.

Створення практичного кейсу:

Студенти мають розробити кейс для конкретної дитини з мовленнєвими порушеннями та інтелектуальними особливостями.

Кейси повинні включати:

Опис дитини (тип порушень, особливості мовлення).

Розробка плану занять з використанням обраної технології.

Визначення етапів корекції: що буде досягнуто на кожному етапі.

Оцінка ефективності технології та прогнозування результатів.

Презентація результатів: підготувати презентацію, в якій представити свій кейс, пояснити вибір технології та її переваги у корекційній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.

Критерії оцінювання:

  • Дослідження сучасної технології — 5 балів.
  • Створення практичного кейсу — 6 балів.
  • Презентація результатів — 4 бали.