Практичне 3
Завдання: Аналіз та впровадження технологій для корекції мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями
Опис завдання: дослідити одну з сучасних технологій для корекції мовленнєвих порушень у дітей з інтелектуальними порушеннями та створити практичний кейс для впровадження цієї технології у логопедичну роботу.
Етапи виконання:
Дослідження сучасної технології:
Студенти повинні обрати одну з технологій, таких як:
Сенсомоторна корекція.
Логоритміка.
Використання альтернативної та додаткової комунікації (AДК).
Мультимодальні технології (наприклад, віртуальна реальність у корекційній роботі).
Провести дослідження щодо ефективності цієї технології у роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
Створення практичного кейсу:
Студенти мають розробити кейс для конкретної дитини з мовленнєвими порушеннями та інтелектуальними особливостями.
Кейси повинні включати:
Опис дитини (тип порушень, особливості мовлення).
Розробка плану занять з використанням обраної технології.
Визначення етапів корекції: що буде досягнуто на кожному етапі.
Оцінка ефективності технології та прогнозування результатів.
Презентація результатів: підготувати презентацію, в якій представити свій кейс, пояснити вибір технології та її переваги у корекційній роботі з дітьми з інтелектуальними порушеннями.
Критерії оцінювання: