Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

            • archive

            • Управління в соціальній сфері

            • Онлайн-консультування і цифрова підтримка клієнтів

            • Адвокація прав людей з інвалідністю у соціальній р...

            • Філософські проблеми рекреації

            • Тімбілдінг

            • Фасилітація групових процесів засобами ненасильниц...

            • Герменевтичні студії креативності

            • Адміністративно-правове регулювання публічно-управ...

            • Інноваційні технології в евристиці

            • Гендерні виміри креативної діяльності

            • Філософія медіації

            • Аналітична філософія

              • Общее

              • Атестація (модуль) 1

              • Атестація (модуль) 2

              • Практичні завдання

              • Самостійна робота

                • ЗаданиеЗавдання 3

                • ЗаданиеЗавдання 4

                • ЗаданиеПідсумкова рефлексія

                • ТестТест 1

              • Підсумковий контроль

              • Цікаві джерела

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація, Статистика ФСУ

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Аналітична філософія

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра філософії, публічного управління та соціал...
  6. Аналітична філософія
  7. Самостійна робота
  8. Завдання 3

Завдання 3

Требуемые условия завершения
Открыто с: четверг, 24 октября 2024, 00:00

На думку Л. Вітгенштайна, «значення слова — це його вживання в мові». Тобто значення слова або вислову визначається не їх відповідністю певному об'єкту, а контекстом використання — "мовною грою".

Практичне завдання 

Оберіть діалог або коротку розмову з повсякденного життя (наприклад, в магазині, на вулиці, в університеті). Проаналізуйте, як цей діалог можна розглядати як мовну гру згідно теорії Л. Вітгенштайна. Дайте письмову відповідь на такі питання:

  • Які ролі відіграють учасники гри, що була Вами обрана?
  • Як контекст впливає на її правила?
  • Чи можна ці правила чітко сформулювати? Чому так/ні?
Приклади мовних ігор:

 Мовна гра — "Наказ і виконання". Мова використовується для передання інструкцій або наказів. Наприклад, коли один учасник дає наказ, а інший його виконує. Л. Вітгенштайн використовував цей приклад у будівельному контексті: майстер говорить "цегла!", а робітник приносить йому цеглу.

 1) Функція - передача інструкцій, управління діями; 2) контекст - організаційне середовище або інша ситуація, де є субординація.

2. Мовна гра - опис фактів. Передбачає опис реальності або надання інформації. Вона зустрічається у наукових дискурсах, повсякденних розмовах та медіа. Наприклад, коли метеоролог каже: "Сьогодні йде дощ" або науковець повідомляє, що "вода кипить при 100°C за нормальних умов".

 1) Функція - опис реальних об'єктів, подій або станів речей; 2) контекст - наука, новини, повсякденне спілкування.

 3. Мовна гра - висловлення почуттів. Мова використовується для висловлення емоцій, почуттів або особистого ставлення. Наприклад, коли людина каже "Я радий, що ти тут" або "Мені сумно". Тут мова не призначена для опису фактів, а для передачі суб'єктивних переживань.

 1) Функція - висловлення емоцій і внутрішнього стану; 2) контекст - інтимне або неформальне спілкування, поезія.


Предыдущий акт. элемент
Завдання 2
Следующий акт. элемент
Завдання 4
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение