Przejdź do głównej zawartości

Bloki

Pomiń Nawigacja

Nawigacja

  • Kokpit

    • Strona główna

    • Strony

      • Moje kursy

      • Tagi

      • PlikІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Adres URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Adres URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Adres URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Adres URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • Adres URLВідновлення пароля

      • PlikПам’ятка для користувача системи Moodle

      • PlikСистема оцінки курсу

      • Opinia zwrotnaОцінка якості курсу

    • Moje kursy

    • Kursy

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Аудит систем інформаційної безпеки

            • Аналіз зловмисного програмного забезпечення

            • DevOps

            • Біометрична аутентифікація

            • Prompt Engineering

            • Вступ до Web3

            • Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

                • TestВхідний тест

                • Adres URLІнформація про задання курсу

                • KsiążkaТеоретичні відомості

                • ZadanieЗавдання 1

                • ZadanieЗавдання 2

                • ZadanieЗавдання 3

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

          • Інформація

          • Комп'ютерне моделювання(Гребенюк)

          • Проєктування та аналіз обчислювальних алгоритмів

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Zamknij
    Przełącznik wyszukiwarki
  • Polski ‎(pl)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Zaloguj

Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

Zamknij
Przełącznik wyszukiwarki
  1. Strona domowa
  2. Kursy
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Створення контенту засобами сервісів Web 2.0
  7. Завдання 1

Завдання 1

Wymagania zaliczenia
Otwarto: środa, 6 listopada 2024, 23:00
Wymagane do: czwartek, 23 stycznia 2025, 22:00

Використання сервісів Web 2.0 в майбутній професійній діяльності

Мета: ознайомлення з науковими публікаціями Google Scholar  та можливостями використання сервісів Web 2.0 у своїй майбутній професії, засвоєння роботи з дошкою Padlet.
Завдання:

  1.  Дослідити проблему використання сервісів Web 2.0 в професійній діяльності [назва професії] або у підготовці фахівця відповідної професії. Для пошуку матеріалів скористатися ресурсом, в якому сконцентровані наукові публікації –  Google Scholar та пошуковою системою Google. Завантажити корисні публікації (4–5 публікацій).
  2. За допомогою сервісу ILovepdf або PDF Converter об'єднати завантажені публікації.
  3. Перейти на дошку Padlet за посиланням:
    ДОШКА
  4. На дошці розташувати допис з назвою спеціальності та допис з об'єднаними .pdf файлами на відібрані публікації. Створити окремий допис з назвами сервісів.
  5. Всі свої дописи об'єднати за допомогою стрілок.

Методичні рекомендації

Previous activity
Теоретичні відомості
Next activity
Завдання 2
Podsumowanie zasad przechowywania danych
Pobierz aplikację mobilną