Zum Hauptinhalt

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • Website-Start

    • Website

      • Meine Kurse

      • Schlagwörter

      • DateiІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Link/URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Link/URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Link/URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Link/URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • VerzeichnisНормативна база СЕЗН

      • Link/URLВідновлення пароля

      • DateiПам’ятка для користувача системи Moodle

      • DateiСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Платформи корпоративних інформаційних систем

            • Комп’ютерна графіка

            • Системи управління базами даних

            • Методика позашкільної роботи з інформатики

            • Інноваційні методи викладання комп’ютерних дисциплін

            • Системи виявлення вторгнень (Кудін О.В.)

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

                • FeedbackОцінка якості курсу

                • TestВхідний тест

                • Link/URLІнформація про задання курсу

                • BuchТеоретичні відомості

                • AufgabeЗавдання 1

                • AufgabeЗавдання 2

                • AufgabeЗавдання 3

              • Денне підсумковий контроль

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Schließen
    Toggle search input
  • Deutsch ‎(de_old)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

Schließen
Toggle search input
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Вибір дисциплін Einklappen Ausklappen
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Kurse
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Створення контенту засобами сервісів Web 2.0
  7. Завдання 1

Завдання 1

Abschlussbedingungen
Opened: Mittwoch, 6. November 2024, 23:00
Due: Donnerstag, 23. Januar 2025, 22:00

Використання сервісів Web 2.0 в майбутній професійній діяльності

Мета: ознайомлення з науковими публікаціями Google Scholar  та можливостями використання сервісів Web 2.0 у своїй майбутній професії, засвоєння роботи з дошкою Padlet.
Завдання:

  1.  Дослідити проблему використання сервісів Web 2.0 в професійній діяльності [назва професії] або у підготовці фахівця відповідної професії. Для пошуку матеріалів скористатися ресурсом, в якому сконцентровані наукові публікації –  Google Scholar та пошуковою системою Google. Завантажити корисні публікації (4–5 публікацій).
  2. За допомогою сервісу ILovepdf або PDF Converter об'єднати завантажені публікації.
  3. Перейти на дошку Padlet за посиланням:
    ДОШКА
  4. На дошці розташувати допис з назвою спеціальності та допис з об'єднаними .pdf файлами на відібрані публікації. Створити окремий допис з назвами сервісів.
  5. Всі свої дописи об'єднати за допомогою стрілок.

Методичні рекомендації

Previous activity
Теоретичні відомості
Next activity
Завдання 2
Data retention summary
Get the mobile app