Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

          • Кафедра комп'ютерних наук

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Об`єктно-орієнтоване ...

            • Інтернет сервіси в освітній діяльності

            • Кібербезпека штучного інтелекту

            • Управління ризиками інформаційної безпеки

            • Штучний інтелект у кібербезпеці: захист і атаки

            • Аудит систем інформаційної безпеки

            • Аналіз зловмисного програмного забезпечення

            • DevOps

            • Біометрична аутентифікація

            • Prompt Engineering

            • Вступ до Web3

            • Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

                • ТестВхідний тест

                • URL (веб-посилання)Інформація про задання курсу

                • КнигаТеоретичні відомості

                • ЗавданняЗавдання 1

                • ЗавданняЗавдання 2

                • ЗавданняЗавдання 3

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Методи тестування на проникнення та моделювання атак

          • Інформація

          • Комп'ютерне моделювання(Гребенюк)

          • Проєктування та аналіз обчислювальних алгоритмів

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Створення контенту засобами сервісів Web 2.0

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра комп'ютерних наук
  6. Створення контенту засобами сервісів Web 2.0
  7. Завдання 2

Завдання 2

Умови завершення
Початок приймання: вівторок 29 жовтня 2024 23:00 PM
Термін спливає: четвер 23 січня 2025 22:00 PM

Технології Wikimedia

Мета: ознайомлення з вмістом та можливостями сервісів фонду Wikimedia, добір сервісів
Wiki корисних для майбутньої професії.
Завдання:

  1. Ознайомлення з Wikipedia:
    - перейти на головну сторінку Wikipedia (див. інтерактивну графіку);
    - ознайомитися з розділами головної сторінки;
    - здійснити пошук будь-якого поняття зі спеціальності, за якою навчаєтеся;
    - ознайомитися зі статтею, скопіювати посилання на статтю і скоротити це посилання;
    - ознайомитися з історією редагування статті, вказати дату останнього її редагування, скопіювати
      посилання на історію редагування;
    - ознайомитися зі списком сторінок, що посилаються на цю статтю, скопіювати посилання на статтю;
    - відкрити інформацію про сторінку з цією статтею, визначити дату створення сторінки, довжину
      сторінки (в байтах), загальну кількість редагувань сторінки, скопіювати посилання на цю сторінку.
  2. Ознайомлення з Wikitionary:
    - перейти на головну сторінку Wikitionary (див. інтерактивну графіку);
    - ознайомитися з розділами головної сторінки;
    - здійснити пошук будь-якого поняття зі спеціальності (можна скористатися тим же поняттям, що й в
      завданні 1);
    - ознайомитися зі статтею, скопіювати посилання на статтю і скоротити це посилання;
    - ознайомитися з історією редагування статті, вказати дату останнього її редагування, скопіювати
      посилання на історію редагування;
    - ознайомитися зі списком сторінок, що посилаються на цю статтю, скопіювати посилання на статтю і
      скоротити це посилання;
    - відкрити інформацію про сторінку з цією статтею, визначити дату створення сторінки, довжину
      сторінки (в байтах, загальну кількість редагувань сторінки, скопіювати посилання на сторінку.
  3. Ознайомлення з Wikimedia Commons:
    - перейти на головну сторінку Wikimedia Commons (див. інтерактивну графіку);
    - ознайомитися з розділами головної сторінки;
    - переглянути категорії - іmages та videos;
    - обрати одне зображення та одне відео (згідно з майбутньою професією або з особистими інтересами);
    - скопіювати посилання на сторінку зображення та відео.
  4. Розглянути інші сервіси Wikimedia (див. інтерактивну графіку) та обрати один корисний для Вашої майбутньої спеціальності. Свій вибір обґрунтувати.
  5. Протокол виконання завдання відобразити в документі Протокол.docx.
  6. Розмістити файл Протокол.docx на особистому Google диску та отримати посилання для перегляду цього файлу. Це посилання надіслати в якості відповіді на завдання.


Методичні рекомендації
Додаткові файли

  • Протокол.docx Протокол.docx
    29 жовтня 2024, 01:51 AM
Попередня секція
Завдання 1
Наступна секція
Завдання 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток