Самостійне завдання 9
Тема 9. МАРКЕТИНГ СПОРТИВНОГО ЗМАГАННЯ
Мета: ознайомитися з основами сучасного спортивного менеджменту, його сутністю та принципами, метою і функціями; набути уявлення про ризик-менеджмент при забезпеченні безпеки при проведенні спортивного змагання.
План
1. Комплексний маркетинг спортивного змагання.
2. Ризик-менеджмент: забезпечення безпеки при проведенні спортивного змагання.
Ключові терміни та поняття: маркетинг спортивного змагання,
комплексний маркетинг, ексклюзивна спонсорська угода, ризик-менеджмент,
забезпечення безпеки спортивного змагання, сфери забезпечення безпеки при
проведенні спортивних змагань, контроль за глядацькою аудиторією.
Самостійне завдання
1. Написати тези для наукової конференції (обрати одну із запропонованих тем):
1. Маркетинг та залучення глядачів на спортивні заходи.
2. Маркетинг на основі даних: аналітика та прогнозування у спортивних змаганнях.
3. Аналіз споживчої поведінки та факторів лояльності до брендів спортивних змагань.
4. Системи управління ризиками у спортивних заходах: інтеграція сучасних технологій та аналітичних підходів.
5. Психологія ризику та поведінки учасників спортивних змагань: стратегії мінімізації ризиків