Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

          • Кафедра політології

            • archive

            • Актуальні проблеми сучасної політичної науки (Лепс...

            • Бюджетування і маркетинг у публічному управлінні

            • Вибіркові дисципліни 052 Політологія ОР Магістр

            • викладання політичних наук (сучасні інноваційні фо...

            • Виробнича (асистентська) практика

            • Виробнича практика магістри

            • Вступ до спеціальності

            • Геополітичні технології

            • Громадянське суспільство в системі політичних відн...

            • Державна політика країн світу

            • Державна політика країн світу (Цокур Євген Георгій...

            • Інформаційна політика та медіаграмотність

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1

              • Змістовий модуль 2

                • ФайлЛекція 2. Інформаційна революція та становлення ін...

                • ТестТести до ЗМ2

                • ЗавданняЗавдання до ЗМ2. Аналітично-пошукове завдання

              • Змістовий модуль 3

              • Змістовий модуль 4

              • Індивідуальне завдання

              • Залік

          • Кафедра соціології

          • Кафедра філософії, публічного управління та соціал...

          • Практична підготовка факультету соціології та упра...

          • Інформація

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Інформаційна політика та медіаграмотність

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соцiологiї та управлiння факультет
  5. Кафедра політології
  6. Інформаційна політика та медіаграмотність
  7. Змістовий модуль 2
  8. Завдання до ЗМ2. Аналітично-пошукове завдання

Завдання до ЗМ2. Аналітично-пошукове завдання

Умови завершення

Наведіть 10 практичних прикладів суспільних змін (можна на прикладі України, можна на прикладі іншої держави або світу загалом), спричинених переходом до інформаційного суспільства. 

Наприклад, розвиток телемедицини у Сінгапурі, формування інформаційної еліти і т.п.

Вимоги до виконання та оформлення:
Обсяг  2-3 друкованих сторінки у форматі World, 14 розмір шрифту, міжрядковий інтервал 1,5.

Критерії оцінювання аналітичного завдання (0-10 балів):

-       9-10 балів – повна змістовна відповідь, оперування багатьма джерелами, аргументованість відповіді, демонстрування власної авторської позиції, логічний виклад матеріалу;

-       7-8 балів – відповідь змістовна, аргументована, матеріал викладений логічно, але відсутня авторська позиція;

-       5-6 балів – матеріал викладений достатньо, але повністю не обґрунтований, відповідь не має аналітичного характеру, є деякі неточності;

-       3-4 балів – поверховий виклад матеріалу, є значні неточності;

-       1-2 балів – короткий поверховий виклад матеріалу, помилкові визначення понять, нелогічна відповідь;

-       0 балів - відповідь відсутня.



Попередня секція
Тести до ЗМ2
Наступна секція
Лекція 3. Національні стратегії реалізації інформаційної політики
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток