Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Інклюзивна література

              • General

              • Змістовий модуль 1. Інклюзивна література як просв...

              • Змістовий модуль 2. Інклюзивна література для діте...

              • Змістовий модуль 3. Підліткова література на інклю...

              • Змістовий модуль 4. Інклюзивна художня література ...

                • FileЛекція 12-15. Інклюзивна художня література для до...

                • FileПрактичне заняття № 12-15

                • QuizТест 4

                • AssignmentЗавдання 4

              • Самостійна робота

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Інклюзивна література

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Інклюзивна література
  7. Змістовий модуль 4. Інклюзивна художня література ...
  8. Завдання 4

Завдання 4

Completion requirements
Opened: Wednesday, 1 January 2025, 12:00 AM
Due: Thursday, 13 March 2025, 1:00 AM

Скласти біо-бібліографічний довідник про авторів інклюзивних творів.

Підготовка біо-бібліографічного довідника є груповою роботою.

Інформація про письменника має містити коротку його біографію, перелік художніх творів, присвячені йому і його творчості праці. Додатково оцінюється грамотність викладу матеріалу, використання ілюстративного матеріалу (портрет, фото з різних етапів життя, обкладинки книг тощо), інформативна збалансованість різних частин довідника.

Previous activity
Тест 4
Next activity
Теми для самостійного вивчення
Data retention summary
Get the mobile app