Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Сучасні технології в ...

            • Курсова робота "Професійна майстерність тренера"

            • Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті

            • Наукові основи сучасної системи спортивної підгот...

            • Аеробіка

            • Аеробіка 3 курс

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН БАКАЛАВРАТ (Освітньо-професі...

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН МАГІСТРАТУРА (Освітньо-профес...

            • Атлетизм

            • Баскетбол з методиками викладання (Кокарев Б.В.)

            • Баскетбол з методикою викладання

            • Маркетинг в спорті вищих досягнень

              • General

              • Програмний матеріал навчальної дисципліни «Маркети...

              • Підсумковий контроль

                • FileПерелік питань до заліку

                • QuizТеоретичне завдання до підсумкового контролю

                • AssignmentПрактичні завдання до підсумкового контролю

                • QuizПідсумковий тестовий контроль

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Маркетинг в спорті вищих досягнень

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра фізичної культури і спорту
  6. Маркетинг в спорті вищих досягнень
  7. Підсумковий контроль
  8. Практичні завдання до підсумкового контролю

Практичні завдання до підсумкового контролю

Completion requirements
Opened: Thursday, 17 April 2025, 12:00 AM

Написання тез на наукову конференцію.

Орієнтовна тематика:

1. Особливості формування спортивного бренду в умовах високої конкуренції

2. Інтеграція цифрових технологій у маркетингові стратегії професійних спортивних клубів

3. Маркетингові комунікації у спорті вищих досягнень: ефективність та нові підходи

4. Спонсорство та партнерство в елітному спорті: сучасні моделі взаємодії

5.  Емоційний маркетинг у спорті: створення лояльності серед фанатів

6. Роль соціальних мереж у просуванні спортсменів і спортивних клубів світового рівня

7. Мерчендайзинг як інструмент монетизації в професійному спорті

8. Аналітика поведінки вболівальників як основа для персоналізації маркетингових стратегій

9. Глобалізація спортивного маркетингу: як локальні бренди виходять на міжнародний ринок

10. Екосистема маркетингу у спорті вищих досягнень: тренди, виклики та перспективи розвитку

Previous activity
Теоретичне завдання до підсумкового контролю
Next activity
Підсумковий тестовий контроль
Data retention summary
Get the mobile app