Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

          • Кафедра медико-біологічних основ фізичного вихован...

          • Кафедра теорії та методики фізичної культури і спорту

          • Кафедра терапії та реабілітації

          • Кафедра туризму, рекреації та готельно-ресторанної...

          • Кафедра фізичної культури і спорту

            • archive

            • Курсова робота з дисципліни "Сучасні технології в ...

            • Курсова робота "Професійна майстерність тренера"

            • Штучний інтелект у фізичній культурі і спорті

            • Наукові основи сучасної системи спортивної підгот...

            • Аеробіка

            • Аеробіка 3 курс

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН БАКАЛАВРАТ (Освітньо-професі...

            • АТЕСТАЦІЙНИЙ ЕКЗАМЕН МАГІСТРАТУРА (Освітньо-профес...

            • Атлетизм

            • Баскетбол з методиками викладання (Кокарев Б.В.)

            • Баскетбол з методикою викладання

            • Маркетинг в спорті вищих досягнень

              • Загальне

              • Програмний матеріал навчальної дисципліни «Маркети...

              • Підсумковий контроль

                • ФайлПерелік питань до заліку

                • ТестТеоретичне завдання до підсумкового контролю

                • ЗавданняПрактичні завдання до підсумкового контролю

                • ТестПідсумковий тестовий контроль

          • Практична підготовка факультету фізичного вихованн...

          • Інформація, Статитстика ФФВЗтТ

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Маркетинг в спорті вищих досягнень

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму
  5. Кафедра фізичної культури і спорту
  6. Маркетинг в спорті вищих досягнень
  7. Підсумковий контроль
  8. Практичні завдання до підсумкового контролю

Практичні завдання до підсумкового контролю

Умови завершення
Початок приймання: четвер 17 квітня 2025 00:00 AM

Написання тез на наукову конференцію.

Орієнтовна тематика:

1. Особливості формування спортивного бренду в умовах високої конкуренції

2. Інтеграція цифрових технологій у маркетингові стратегії професійних спортивних клубів

3. Маркетингові комунікації у спорті вищих досягнень: ефективність та нові підходи

4. Спонсорство та партнерство в елітному спорті: сучасні моделі взаємодії

5.  Емоційний маркетинг у спорті: створення лояльності серед фанатів

6. Роль соціальних мереж у просуванні спортсменів і спортивних клубів світового рівня

7. Мерчендайзинг як інструмент монетизації в професійному спорті

8. Аналітика поведінки вболівальників як основа для персоналізації маркетингових стратегій

9. Глобалізація спортивного маркетингу: як локальні бренди виходять на міжнародний ринок

10. Екосистема маркетингу у спорті вищих досягнень: тренди, виклики та перспективи розвитку

Попередня секція
Теоретичне завдання до підсумкового контролю
Наступна секція
Підсумковий тестовий контроль
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток