Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

            • Ліплення (Барабаш В.А.)

            • 3D графіка

              • Загальне

              • Вступ перед початком курсу

              • Змістовий модуль 1 - Основи тривимірного моделюван...

              • Змістовий модуль 2 - Анімація та розширені можливо...

                • ЗавданняЗавдання 4 - Анімація з використанням фізичних сим...

                • ЗавданняЗавдання 5 - Анімація текстових об’єктів у Blender.

                • ТестПеріодичний контроль 2 (Поточний)

                • ЗавданняСамостійна робота - підготовка наукових матеріалів.

              • Контроль

              • Завдання (Заочне відділення)

            • 3d моделювання - 2 частина

            • 3D моделювання (заочна форма. 4 курс) Чемерис Г.Ю.

            • 3d моделювання (Кардашов М.В.)

            • 3D-моделювання, 4 курс 2-й семестр (Сілогаєва В.В.)

            • 3D-моделювання, 5 курс, заочна форма здобуття освіти

            • 3D-моделювання, заочна форма здобуття освіти, 4 курс

            • Авторське право та інтелектуальна власність

            • Айдентика

            • Артпроєкти

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

3D графіка

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра дизайну
  6. 3D графіка
  7. Змістовий модуль 2 - Анімація та розширені можливо...
  8. Завдання 4 - Анімація з використанням фізичних сим...

Завдання 4 - Анімація з використанням фізичних симуляцій (анімований прапор).

Умови завершення

Вивчення роботи з модифікаторами Cloth та Wind. Завдання – створення сцени з прапором, що коливається від вітру.

Здавати необхідно результат роботи та 2-4 скріншоти етапів роботи. Сам файл блендеру приєднувати не треба.

Blender. Моделювання та анімація прапора - YouTube


Вимоги до оцінювання (0–7 балів)

  • 0 балів – завдання не виконано або результат повністю відсутній.

  • 1 бал – завдання виконане частково, присутні лише елементарні спроби (наприклад, створено базову форму без опрацювання деталей).

  • 2 бали – зроблено мінімально необхідні кроки, проте результат має значні технічні помилки, відсутня цілісність роботи.

  • 3 бали – завдання виконано на базовому рівні: присутній необхідний об’єкт/анімація/сцена, але з численними недоліками у пропорціях, матеріалах чи налаштуваннях.

  • 4 бали – робота в цілому відповідає вимогам завдання, проте має помітні технічні чи візуальні недопрацювання (просте застосування інструментів без їх глибокого розуміння).

  • 5 балів – завдання виконане правильно, з дотриманням основних вимог. Модель/анімація/рендер виглядає завершеною, хоча відчувається обмеженість у варіативності або відсутність уваги до деталей.

  • 6 балів – завдання виконане якісно, з чітким використанням інструментів Blender. Є увага до деталей (матеріали, світло, плавність анімації, композиція). Результат виглядає професійно, проте без яскраво вираженого творчого рішення.

  • 7 балів – завдання виконане на високому рівні із застосуванням творчого підходу: оригінальне бачення, цікава композиція, додаткові ефекти або нестандартні рішення. Робота не лише відповідає вимогам, а й перевищує їх за рахунок креативності.


Таким чином, 0–4 — це "мінімальний/базовий рівень", 5–6 — "якісне виконання", 7 — "творчий рівень"

Попередня секція
Періодичний контроль 1 (Поточний)
Наступна секція
Завдання 5 - Анімація текстових об’єктів у Blender.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток