Перейти до головного вмісту

Самостійна робота 2

Умови завершення
Умови завершення
Особливості застосування різних видів самомасажу у роботі з дітьми молодшого, середнього і старшого дошкільного віку
 
План
  • Опрацювати теоретичний матеріал з теми (навчальні посібники, наукові статті, методичні рекомендації).
  • Скласти порівняльну таблицю видів самомасажу (погладжування, розтирання, розминання, вібрація, точковий, енергетичний, самомасаж з м’ячами, паличками тощо) із зазначенням:
    • техніки виконання;
    • тривалості процедури;
    • вікових особливостей застосування (молодший, середній, старший дошкільний вік);
    • очікуваного ефекту (фізіологічного, емоційного, профілактичного).
  • Підготувати короткий конспект або презентацію «Самомасаж як засіб зміцнення здоров’я дошкільника».
  • Розробити комплекс самомасажу для дітей одного з вікових періодів (на вибір), що включає 5–7 вправ з описом:
    • назви;
    • послідовності виконання;
    • методичних вказівок (дихання, темп, положення тіла);
    • педагогічних порад щодо подачі дітям у грі або під музику.

Увага!! 

Формат файлу - .pdf

У назві файла обов'язково вказати:

прізвище, номер групи і номер роботи