Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Логокорекційна робота в умовах післявоєнної відбуд...

              • General

              • Логокорекційна робота з особами з посттравматичним...

                • FileПрезентація до теми 1

                • FileПрезентація до теми 2

                • AssignmentПр.1 Пам'ятка по роботі з особами постраждалими вн...

                • AssignmentПр 2. Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)

              • Емоційне вигорання. Збереження та підтримка власно...

              • TBRI - терапія основана на взаємовідносинах довіри...

              • Альтернативна та додаткова комунікація у логокорек...

              • ВІДЕО

              • РЕФЛЕКСІЯ

              • ЛІТЕРАТУРА

              • ПРАКТИЧНІ ЗАВДАННЯ

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Логокорекційна робота в умовах післявоєнної відбуд ...

Close
Toggle search input
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Логокорекційна робота в умовах післявоєнної відбуд...
  7. Логокорекційна робота з особами з посттравматичним...
  8. Пр 2. Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)

Пр 2. Посттравматичний стресовий розлад (ПТСР)

Completion requirements

Мультимедійний проєкт: “ПТСР крізь призму фактів і міфів”

Мета: розкрити ключові аспекти посттравматичного стресового розладу (ПТСР) (симптомів до лікування у доступній та захопливій формі для різних аудиторій наприклад: підлітки, батьки, педагоги, фахівці).

Очікуваний результат

Готовий продукт (відео/подкаст/інфографіка) стане не лише творчим завданням, а й корисним просвітницьким матеріалом для школи, університету чи громади.

Етап 1. Дослідницька робота

Робота в групах. 

Дослідити:

Симптоми ПТСР (психічні та фізичні, відмінності у дітей та дорослих).

Діагностика (критерії DSM-5/МКХ-11, хто робить скринінги та ставить  діагноз).

Хто приймає участь у лікуванні і яке воно буває (медикаментозне, психотерапевтичне, новітні підходи (ЕМДР, когнітивно-поведінкова терапія...).

Як близькі можуть помітити перші симптоми (розпізнавання ПТСР).

Профілактика (які існують програми та заходи для дітей, підлітків, дорослих, ветеранів тощо).

Міфи. Зібрати 5–7 найпоширеніших  та спростувати їх на основі наукових джерел.

Етап 2. Креативна подача

Створіть інтерактивний формат на свій вибір, це може бути:

  • Презентація.
  • Подкаст/аудіоінтерв’ю: рольова-гра розмова між “журналістом” і “логопедом”.
  • Мінідокументалка - короткий відеоролик (5–7 хвилин).
  • Інфографіка або комікс – візуалізація міфів і фактів.
  • Мініквест/гра: глядач приймає рішення, розпізнаючи симптоми й обираючи допомогу, наприклад Kahoot.
  • Етап 3. Практичний компонент

Додайте “чек-лист самодопомоги” або алгоритм “Що робити, якщо підозрюєш ПТСР у себе чи близького”.

Опишіть реальний або уявний кейс  й покажіть, як виглядає шлях від перших симптомів до терапії в логопедичному контексті.

4 етап. Рефлексія

Наприкінці зробіть короткий висновок:

Що було найскладніше у дослідженні?

Які власні міфи вдалося розвінчати?

Як тепер ви розпізнаєте й розумієте ПТСР?

Previous activity
Пр.1 Пам'ятка по роботі з особами постраждалими внаслідок збройного конфлікту
Next activity
Презентація до теми
Data retention summary
Get the mobile app