Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • ОП "Мова і література (англійська)" освітнього рів...

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Жанри та стилі (англійською мовою)

              • Загальне

              • Модуль 1. Жанр у термінологічному апараті сучасно...

                • URL (веб-посилання)Lecture 1_04.09.2025

                • ЗавданняЗавдання 1_ для відсутніх 04.09.2025

                • ФайлLiterary Theory (Seminar 1) 11.09.2025

                • ЗавданняЗавдання 2_ для відсутніх 11.09.2025

              • Модуль 2,3. Жанри та жанрові різновиди світової лі...

              • Модуль 3. Жанри сучасної літератури

              • Модуль 4. Еволюція стилю: різновиди, пародія та ст...

              • Індивідуальні завдання

              • Заочне відділення

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Жанри та стилі (англійською мовою)

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Жанри та стилі (англійською мовою)
  7. Модуль 1. Жанр у термінологічному апараті сучасно...
  8. Завдання 2_ для відсутніх 11.09.2025

Завдання 2_ для відсутніх 11.09.2025

Умови завершення
Початок приймання: четвер 4 вересня 2025 00:00 AM

1. Watch the video 
What is Literature
and answer the questions: 

1. What’s the difference between “literature with a small l” and “Literature with a capital L”?

2. Why is the canon controversial? (give two reasons)

3. What three qualities, according to Derek Attridge, define Literature?

4. What does Roland Barthes mean by “the text of pleasure” vs. “the text of jouissance” (enjoyment)?

5. What three factors must we consider when we ask what makes something literary?

6. Must a book be in the canon to be Literature?

7.Some critics believe Literature should make us see the world in a new way. How?

8. Do you agree with Attridge that Literature must be “inventive”? Why?

9. Can a children’s book (e.g., Harry Potter, The Little Prince) be Literature with a capital L?

10. Who should decide what is “literary” – universities, critics, or readers themselves?

11. What book do you like and do you think it is “literature with a capital L”? Why?

 2. Watch the video

Literary Theory
 and answer the questions:

1. What is the significance of selecting a particular method for analyzing a literary text?

2. How does the relationship between the author, text, and audience influence literary interpretation?

3. In what ways do formalist theories approach the analysis of a text?

4. How does the concept of "form equals content" apply to different types of literary texts?

5. What are some key features of new criticism, and why has it fallen out of favor?

6. How do structuralism and genre study differ in their approaches to textual analysis?

7. What does narratology focus on when analyzing stories, and why is it considered important?

8. How can understanding an author's biography enhance our interpretation of their work?

9. What role does historical and social context play in the analysis of literary texts from a Marxist perspective?

10. In what ways do modern critics incorporate multiple literary theories when analyzing a text?

11. Which approach do you find most interesting: focusing on the text, the author, or the audience? Why?

Попередня секція
Literary Theory (Seminar 1) 11.09.2025
Наступна секція
Lecture 2_Genres_18.09.2025
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток