Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

          • Кафедра загальної математики

          • Кафедра загальної та прикладної фізики

            • archive

            • Технології організації проблемного навчання фізики...

            • Методи обробки результатів фізичного експерименту

            • Навчальні проєкти з фізики та астрономії

            • STEM-технології у шкільному курсі фізики та астрон...

            • Демонстраційний фізичний експеримент

            • Спеціальні методи розвʼязування задач шкільного ку...

            • Віртуальний шкільний фізичний експеримент

              • Загальне

              • Інформаційні ресурси

              • Поточний контроль

                • ЗавданняЗавдання 1

                • ЗавданняЛабораторна робота 1

                • ЗавданняЗавдання 2

                • ЗавданняЛабораторна робота 2

                • ЗавданняЗавдання 3

                • ЗавданняЛабораторна робота 3

                • ЗавданняЗавдання 4

                • ЗавданняЛабораторна робота 4

                • ЗавданняЗавдання 5

                • ЗавданняЛабораторна робота 5

              • Підсумковий контроль

              • Новий розділ

            • Взаємодія лазерного випромінювання з речовиною

            • Професійно-орієнтований практикум іноземною мовою...

            • Фізика магнітних явищ

            • 1 Педагогіка (Середня освіта (Інформатика, Математ...

          • Кафедра комп'ютерних наук

          • Кафедра прикладної математики і механіки

          • Кафедра програмної інженерії

          • Кафедра фундаментальної та прикладної математики

          • Практична підготовка математичного факультету

          • Інформація, Статистика Математичного факультету

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Віртуальний шкільний фізичний експеримент

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Математичний факультет
  5. Кафедра загальної та прикладної фізики
  6. Віртуальний шкільний фізичний експеримент
  7. Поточний контроль
  8. Завдання 3

Завдання 3

Умови завершення
Доступно з: середу 10 грудня 2025 00:00 AM

1. Знайдіть інформацію про датчики фізичних величин.

2. Розгляньте приклад конкретного датчика певної фізичної величини.

3. Наведіть приклади промислових пристроїв, що використовуються як датчики у шкільному фізичному експерименті. Наведіть їх конструкцію та принцип дії.

Попередня секція
Лабораторна робота 2
Наступна секція
Лабораторна робота 3
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток