Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Бестселер як феномен масової культури (Ніколаєнко ...

            • Використання онлайн-інструментів у процесі формува...

            • Візіонерська топіка в українській літературі

            • Вступ до літературознавства

            • Вступ до літературознавства (Ніколаєнко Валентина ...

            • Дитяча література

            • Європейські стратегії формування толерантного сусп...

              • Загальне

              • Змістовий модуль 1. ЄВРОПЕЙСЬКІ МЕХАНІЗМИ ВПРОВАДЖ...

              • Змістовий модуль 2. СУСПІЛЬНІ ІНСТИТУТИ ФОРМУВАННЯ...

              • Змістовий модуль 3. ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ РІЗНОМАНІ...

                • URL (веб-посилання)📚 Матеріали модуля "Європейські цінності різномані...

                • URL (веб-посилання)Притча про цвяхи

                • ЗавданняСамостійна робота

              • Змістовий модуль 4. ЄВРОПЕЙСЬКІ МИСТЕЦЬКІ ПРАКТИКИ...

              • Змістовий модуль 5. МИСТЕЦЬКИЙ АНТИТОТАЛІТАРНИЙ ДИ...

              • Змістовий модуль 6. МИСТЕЦЬКІ ПРОЕКЦІЇ МІЖКУЛЬТУРН...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Англійська мова (Прикладна лінгвістика) 2 курс 1 с...

          • Атестаційний екзамен

          • Спічрайтинг: техніки публічних виступів

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Європейські стратегії формування толерантного сусп ...

Закрити
Переключити введення пошуку
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Європейські стратегії формування толерантного сусп...
  7. Змістовий модуль 3. ЄВРОПЕЙСЬКІ ЦІННОСТІ РІЗНОМАНІ...
  8. Самостійна робота

Самостійна робота

Умови завершення
Початок приймання: середу 8 жовтня 2025 00:00 AM
Термін спливає: середу 15 жовтня 2025 00:00 AM

Творче завдання 1:

- переглянути фільм «Письменники волі» (Freedom Writers) – стрічку, яка не просто зворушує, а змінює наше уявлення про силу освіти та справжню інклюзію. «Письменники волі» – приклад того, як учитель, сповнений віри в потенціал кожної дитини, здатен зруйнувати стіни нерозуміння, упереджень і байдужості. Це історія про молодь, яка на перший погляд «випала» з системи, але завдяки повазі, підтримці та справжньому діалогу відкрила в собі силу голосу й гідності. «Письменники волі» – не просто про класну кімнату. Це про створення простору, де кожен має право бути почутим. Простору, в якому розмаїття не є викликом, а ресурсом. Простору, в якому народжується справжнє навчання – людяне, чутливе, глибоке. Це не просто фільм про освіту – це реальна історія про те, як слова на сторінках допомагають подолати біль, знайти голос і змінити власну долю;

-  під час перегляду зверніть увагу на: як вчителька будує відносини з учнями на основі довіри й поваги; як змінюється освітній простір, коли в ньому звучать різні історії життя; які інструменти та підходи допомагають зробити освіту справді інклюзивною;

-  напишіть есе за переглянутим фільмом, давши відповіді на питання для обговорення

наведіть приклади різноманіття та інклюзії в освітньому середовищі (з власного життя, медіа, літератури, кінофільмів).

Покликання:https://uakino.best/filmy/genre_drama/13798-pismenniki-vol.html?authuser=0

 

Творче завдання 2. «Толерантна людина – яка вона?».

Завдання: Створіть візуальний або мультимедійний образ толерантної людини ХХІ століття, використовуючи будь-яку сучасну платформу штучного інтелекту (наприклад: генератори зображень, аватарів, відео, музики, текстів).

- визначте ключові риси толерантної особистості (цінності, поведінка, стиль комунікації, візуальні символи).

-    створіть авторський образ із застосуванням ШІ (зображення, постер, колаж, аватар, коротке відео чи аудіовізуальна композиція).

-    опублікуйте створений за допомогою ШІ образ «толерантної особистості» на спільній онлайн-дошці Padlet

https://padlet.com/mediagramotnist77/2025_moodle_-_3-_-kfr9nmtqj8p8t02x

-         додайте короткий коментар (2–3 речення), пояснивши, чому саме так ви уявляєте толерантну людину.

 

Творче завдання 3: «Толерантність та інтолерантність в освітньому середовищі»

Завдання: доберіть по одному прикладу толерантної та інтолерантної поведінки в освітньому середовищі українських закладів освіти.

Ви можете використати:

-     матеріали з медіа (новини, соціальні мережі, репортажі);

-     приклади з художньої чи науково-публіцистичної літератури;

-     власний освітній досвід.

Розмістіть обрані приклади на спільній онлайн-дошці на спільній онлайн-дошці Padlet^

https://padlet.com/mediagramotnist77/2025_moodle_-_3-_-kfr9nmtqj8p8t02x

Попередня секція
Притча про цвяхи
Наступна секція
Самостійна робота
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток