Zum Hauptinhalt

Blöcke

Navigation überspringen

Navigation

  • Dashboard

    • Website-Start

    • Website

      • Meine Kurse

      • Schlagwörter

      • DateiІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • Link/URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • Link/URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • Link/URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • Link/URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • VerzeichnisНормативна база СЕЗН

      • Link/URLВідновлення пароля

      • DateiПам’ятка для користувача системи Moodle

      • DateiСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Meine Kurse

    • Kurse

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Соціальна підтримка військовослужбовців в громаді

              • Allgemeines

              • Модуль 1

              • Модуль 2

              • Модуль 3

              • Модуль 4

                • VerzeichnisЛекції

                • AufgabeПрактичне заняття 5

              • Підсумковий контроль

              • Ректорський контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Вступ 2025

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Schließen
    Toggle search input
  • Deutsch ‎(de_old)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Соціальна підтримка військовослужбовців в громаді

Schließen
Toggle search input
  1. Home
  2. Kurse
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Соціальна підтримка військовослужбовців в громаді
  7. Модуль 4
  8. Практичне заняття 5

Практичне заняття 5

Abschlussbedingungen
Opened: Dienstag, 14. Oktober 2025, 00:00
Due: Montag, 10. November 2025, 00:00

Тема 5. Соціально-психологічний супровід дітей учасників бойових дій

1.    Психологічні наслідки тривалої відсутність одного з батьків через участь у бойових діях для дітей.

2.    Вплив на дітей зміни житлових умов, переміщення, або інших наслідків війни.

3.    Ефективні методи соціально-психологічного супроводу дітей учасників бойових дій.

4.    Взаємодія між школою, соціальними службами та соціальними працівниками для підтримки дітей учасників бойових дій.

5.    Соціальна підтримка сімей з метою відновлення їхніх ресурсів щодо виховання та допомоги дітям долати стрес та травму.

Завдання: розробити конкретний план дій соціального працівника щодо супроводу дітей учасників бойових дій на базі освітнього закладу / громади / соціальних служб, який включає:

1)    опис конкретної ситуації (вигаданої чи реальної), де дитина чи сім’я учасників бойових дій мають проблему, визначення потреб членів сім’ї;

2)    Мета роботи соціального працівника з конкретною сім’єю,

3)    Зміст, форми та методи соціального супроводу, соціальні послуги цій сім’ї;

4)    Роль шкільного соціального педагога у супроводі дитини з сім’ї військовослужбовців; заходи для дітей (групові, індивідуальні);

5)    Як залучати батьків чи опікунів (учасників бойових дій) до процесу супроводу, щоб не тільки дитина, але і сім’я отримувала підтримку?

6)    Зміст взаємодії із соціальними службами / громадськими організаціями;

7)    Залучення ресурсів громади / школи, що вже існують і можуть допомогти реалізувати розроблені заходи.

8)    Можливі перешкоди (фінансові, кадрові, культурні) для впровадження супроводу та шляхи їхнього подолання;

9)    Інноваційні чи нетипові методи для відновлення ресурсу дітей учасників бойових дій (наприклад, арт-терапія, робота з песиками, волонтерські програми, дистанційна підтримка).

Previous activity
Лекції
Data retention summary
Get the mobile app