Аналіз кейсу
1. Обрати одну соціальну кампанію (на вибір студента). Зазначити її назву та строки проведення. Додати посилання на джерела інформації про неї.
2. Описати цільову аудиторію, мету кампанії, основний меседж, канали комунікації (ТБ, соцмережі, білборди тощо), поведінкові зміни, яких вона прагнула досягти.
3. Проаналізувати стратегію кампанії. Які емоційні чи раціональні аргументи використовувалися? Який візуальний стиль застосовано? Чи відповідала кампанія інтересам та звичкам цільової аудиторії?
4. Оцінити ефективність. Чи досягнуто поставлених цілей? Які були показники охоплення та впливу? Що спрацювало найкраще?
5. Сформувати висновки та рекомендації. Як можна було б покращити кампанію? Які канали або меседжі могли б зробити її ще ефективнішою? Який досвід з цього кейсу можна застосувати для інших соціальних проблем?