Перейти к основному содержанию

Блоки

Пропустить Навигация

Навигация

  • Личный кабинет

    • Домашняя страница

    • Страницы сайта

      • Мои курсы

      • Теги

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • ГиперссылкаВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • ГиперссылкаІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • ГиперссылкаЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ПапкаНормативна база СЕЗН

      • ГиперссылкаВідновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Обратная связьОцінка якості курсу

    • Мои курсы

    • Курсы

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...

              • Общее

              • Форум

              • Змістовий модуль 1. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА В ЕМІГРА...

              • Змістовний модуль 2. УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРА ДОБИ ВІ...

              • Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА

                • ПапкаПрактичне заняття 10. Тема 27. Роман у віршах "Бер...

                • ЗаданиеПрактичне заняття 8. Роман у віршах «Берестечко» Л...

                • ЗаданиеПрактичне заняття 6. Життя і творчість В.Стуса

                • ПапкаПрактичне заняття 8. Тема 25. Повісті Гр. Тютюнник...

                • ПапкаМатеріали: Практичне заняття 7. Життя і творчість ...

                • ЗаданиеПрактичне заняття 7. Повісті Гр. Тютюнника.

                • ПапкаЛекція 4. Феномен шістдесятництва

                • ТестМодуль 3. Тест.

              • Змістовний модуль 4. ПРОЗОВІ ЕКСПЕРИМЕНТИ В УКРАЇН...

              • Самостійна робота

              • Підсумковий контроль

              • Матеріали для АЕ

              • Неформальна/Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрыть
    Изменить данные поисковой строки
  • Русский ‎(ru)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вход

Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто ...

Закрыть
Изменить данные поисковой строки
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Вибір дисциплін Свернуть Развернуть
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Главная
  2. Курсы
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Історія української літератури 2-ї половини ХХ сто...
  7. Змістовний модуль 3. РУХ ШІСТДЕСЯТНИЦТВА
  8. Практичне заняття 7. Повісті Гр. Тютюнника.

Практичне заняття 7. Повісті Гр. Тютюнника.

Требуемые условия завершения
Открыто с: вторник, 28 октября 2025, 00:00
Срок сдачи: вторник, 4 ноября 2025, 00:00

Повісті Гр. Тютюнника

  1. Проблематика повістей „Облога”, „Климко”, „Вогник далеко
    в степу”.
  2. Типологія дитячих характерів в повістях. Особливості відтворення дитячої психології в новелах і повістях Гр.Тютюнника.
  3. Енергія психічної травми в основі моделювання образів: психоаналітична інтерпретація творчості Гр.Тютюнника.
  4. Особливості стилю Гр.Тютюнника.

 

Питання для самоконтролю:

Розкрийте сутність понять "архетип", "стереотип", "монотип".

Що Ви знаєте про особливості творчого процесу Гр.Тютюнника (як писав свої твори)?

Чи однаково реалізовані автобіографічні аспекти в повістях?

Чи однакова специфіка відтворення дитячої психіки у порівнянні з іншими авторами? Наведіть приклади.

Основа і специфіка розвитку конфлікту в повістях.

 

Завдання (самостійна робота):

Проаналізуйте поетику новел "Кізонька", "Зав'язь", "Деревій", "Обнова", "Дивак", "Грамотний", "Син приїхав", "Оддавали Катрю".

 

 

Література

Основна:

1.      Даниленко В. Архетип, монотип, стереотип як форми структури художнього тексту (на матеріалі прози Григорія Тютюнника). Автореф. дис. канд.. філолог. наук. – К., 1994. – 20 с.

2.      Даниленко В. Енергія болю (психічна травма в художньому світі Григора Тютюнника) // Слово і час. – 2000. – № 4. – С. 27 – 29.

3.      Даниленко В. Танець над прірвою: смерть Григора Тютюнника в дзеркалі аналітичної психології // Слово. – 1995. – № 2. – С. 2.

4.      Зборовська Н.,  Григір Тютюнник як національний письменник доби колоніалізму: психоісторичний аспект//Дивослово.-2006.-№ 12.– С. 43-47

5.      Захарчук І. Підводні рифи рецептора правди у творчості Григора Тютюнника // Вітчизна. – 1997. – № 9 – 10. – С. 140 – 141.

6.      Захарчук І. Проекція дивака в творчості Григора Тютюнника // Дивослово. – 1998. – № 10. – С. 9 – 12.

7.      Захарчук І.В. Культурологічно-естетичні функції малої прози Григора Тютюнника(семантика та динаміка проекцій).-Автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.01.01 - українська література.- Київський національний університет імені Тараса Шевченка, Київ, 1998.

8.      Масенко Л.,  Мова персонажів Григора Тютюнника //Урок української.-2006.-№ 5-6.– С. 21-26.

9.      Мовчан Р. Мотив відчуження особистості в творах Григора Тютюнника // Літературознавство. Бібліографія. Інформатика. Доп. 111 Міжнар. конгресу україністів. – Х., 1996. – С. 150 – 153.

10.  Мовчан Р. Неопублікованими сторінками записників Григора Тютюнника // Слово і час. – 1993. – № 8. – С. 28 – 35.

11.  Мовчан Р. Стильові тенденції творчої манери Григора Тютюнника // Українська мова та література. – 2001. – № 45. – С. 1 – 3.

12.  Мовчан Р. Чи був дитячим письменником Григір Тютюнник // Літературна Україна. – 2001. – № 6 (6 грудня). – С. 2.

13.  Мороз Л. Григір Тютюнник: Нарис життя і творчості. – К., 1991

14.  Мужність доброти (творчий шлях Григора Тютюнника) / Мельник В. Мужність доброти: літературно-критичні статті. – К.: Радянський письменник, 1982. – С. 234 – 271.

15.  Сага Григора Тютюнника / Панченко В. Енергія пошуку. – К., 1983. – С. 121.

16.  Стеблина М. Уособлена совість літератури // Літературна Україна. – 2005. – № 14. – С. 1.

17.  Тульчинська Н.М. Своєрідність художнього вираження психологізму в творчості Григора Тютюнника.– Автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук за спеціальністю 10.01.01 – українська література. – Дніпропетровський національний університет.– Дніпропетровськ, 2002.- 19 с.

18.  Турбин В. Обретение дома (о детях в произведениях Гр. Тютюнника) / Как наше слово отзовется. – К., 1987. – С. 251 – 256.

19.  Новикова М.,  Міфосвіт Григора Тютюнника: степ і сіль//Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах,2004.-№5.– С.149-158

20.  Чепурна О.В.,  Дискурс дитини у творчості Гр. Тютюнника//Нова філологія [Текст]:збірник наукових праць.-Запоріжжя,2008:ЗНУ.-вип. 32.– С. 275-279.– с. 279.

21.  Чепурна О. В. Дискурс дитини у прозі українських письменників-шістдесятників (Гр.Тютюнник, В. Близнець, Є. Гуцало). – Автореферат дис. на здобуття наукового ступеня кандидата філологічних наук зі  спеціальності 10.01.01. – українська література. – Кіровоградський державний педагогічний університет імені Володимира Володимировича Винниченка. –  Кіровоград, 2008.

22.  Манян Л.В.,  Григір Тютюнник. Повість "Облога" (позакласне читання)//Вивчаємо українську мову та літературу.-Харків,2008.-№ 33.– С. 27-29.

23.  Логвин Г.,  Два твори на одну тему в 7 класі ("Воля до життя" О.Довженка і "Вогник далеко в степу" Г.Тютюнника)//Українська мова і література в школі,2004.-№1.– С.19-24.

 

Додаткова:

1.      Бибик С. Якби не був таким, не був би Яким: антропоніми в оповіданнях Григора Тютюнника // Урок української. – 1999. – № 7 – 8. – С. 28 – 30.

2.      Василенко А. Григір Тютюнник або на восплетений тин із життя Артема Безкінного: спогади // Літературна Україна. – 1999. – 9 грудня. – С. 7.

3.      Сизоненко А. Недолговечные Тютюнники: Григор и Григорий // Зеркало недели. – 1999. - № 17. – С. 14.

4.      Сулима М. Народна пісня в творчості Григора Тютюнника // Українська мова і література в школі. – 1986. – № 5. – С. 13.

5.      Фещенко П. Встречи на дорогах войны: дети в произведениях Григора Тютюнника // Детская литература. – 1984. – № 5. – С. 16 – 19.

6.      Черненко О. Коли слова оживають: Спомини про Григорія та Григора Тютюнників // Вітчизна. – 1999. – № 7 – 8. – С. 126 – 138.

7.      Шевченко А. Щастя і злощастя Григора Тютюнника // Урок української. – 2000. – № 4. – С. 40 – 44.

8.      Шудря М. Непідкупний голос правди: невідоме про Григора Тютюнника // Дивослово. – 1996. – № 4. – С. 8 – 10.

 

Предыдущий акт. элемент
Матеріали: Практичне заняття 7. Життя і творчість В. Стуса
Следующий акт. элемент
Лекція 4. Феномен шістдесятництва
Сводка хранения данных
Скачать мобильное приложение