Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • Жанри та стилі (англійською мовою)

              • Загальне

              • Модуль 1. Жанр у термінологічному апараті сучасно...

              • Модуль 2,3. Жанри та жанрові різновиди світової лі...

              • Модуль 3. Жанри сучасної літератури

              • Модуль 4. Еволюція стилю: різновиди, пародія та ст...

                • ЗавданняWrite like....

                • URL (веб-посилання)Lecture 5_ Style 06.11.2025

                • ЗавданняЗавдання 10_ для відсутніх 06.11.2025

                • URL (веб-посилання)Lecture 6_ Style2 _13.11.25

                • ЗавданняЗавдання 11_ для відсутніх 13.11.2025

                • ФайлWrite like Poe (Seminar)

                • ТестАтестаційний тест 2 (денне відділення)

              • Індивідуальні завдання

              • Заочне відділення

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Жанри та стилі (англійською мовою)

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Жанри та стилі (англійською мовою)
  7. Модуль 4. Еволюція стилю: різновиди, пародія та ст...
  8. Завдання 11_ для відсутніх 13.11.2025

Завдання 11_ для відсутніх 13.11.2025

Умови завершення
Початок приймання: неділю 15 вересня 2024 00:00 AM

Watch and summarize Lecture 6, present your ideas on the discussed questions, summarize the styles of different epochs (arrange it in a table"Evolution of Literary Style in English Literature", include the rubrics: epoch, dominant style/ genres/authors or works and language and tone), answer the questions (given below) and attach your notes:

1.What is the core concept of stream-of-consciousness narration?
•A. A linear and chronological presentation of events.
•B. A focus on external action and dialogue.
•C. A depiction of a character's thoughts and feelings in a non-linear, associative manner.
•D. A focus on objective description and factual reporting.
2.How does stream-of-consciousness differ from traditional narrative techniques?
•A. It prioritizes plot development over character development.
•B. It avoids the use of figurative language and symbolism.
•C. It employs a more fragmented and subjective approach to storytelling.
•D. It adheres strictly to chronological order and causality.
3.Why do authors use stream-of-consciousness narration?
•A. To create a sense of detachment and objectivity.
•B. To provide a clear and concise account of events.
•C. To offer a deeper insight into a character's psychological state.
•D. To maintain a consistent and predictable narrative structure.
4.What is the role of punctuation and syntax in stream-of-consciousness narration?
•A. To maintain a clear and coherent narrative structure.
•B. To reflect the fragmented and disjointed nature of thought.
•C. To emphasize the importance of logical reasoning and coherence.
•D. To create a sense of order and stability.
5.How does the example from Toni Morrison's Beloved demonstrate the power of stream-of-consciousness narration?
•A. By providing a clear and objective account of events.
•B. By focusing on external action and dialogue.
•C. By conveying the character's emotional state through fragmented and disjointed thoughts.
•D. By adhering to traditional narrative conventions.
Parody
1.What is the main purpose of a parody?
2.What is the origin of the word "parody"?
3.How does a parody differ from a pastiche and satire?
4.Can you name a famous example of a parody and explain what it parodies?
5.How can parodies be used as a tool for social and political commentary?
6.Why might parodies be legally protected in some countries but not others?
7.What are the potential risks and benefits of creating a parody?
8.Can you think of a time when a parody has backfired or had unintended consequences?
9.How can parodies help us to better understand the original works they imitate?
Попередня секція
Lecture 6_ Style2 _13.11.25
Наступна секція
Атестаційний тест 2 (денне відділення)
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток