Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...

              • Розділ 1. Теоретичні основи методики викладання фі...

              • Розділ 2. Форми організації процесу навчання у вищ...

                • ТекаЛЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ

                • ТекаПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ

                • ЗавданняЗавдання 10

                • ЗавданняЗавдання 11

                • ЗавданняЗавдання 12

                • ЗавданняЗавдання 13

                • ЗавданняЗавдання 14

                • ЗавданняЗавдання 15

                • ТестПоточний контроль (модуль № 2)

              • Самостійна робота студентів

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Методика викладання філологічних дисциплін у вищій ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Методика викладання філологічних дисциплін у вищій...
  7. Розділ 2. Форми організації процесу навчання у вищ...
  8. Завдання 13

Завдання 13

Умови завершення

Творче завдання: цифрове завдання «Онлайн-тестування»

Створіть два тестові завдання з використанням різних цифрових інструментів: у Google Forms, Quizizz або іншій платформі (по 10 запитань). Визначте тип тесту, критерії оцінювання, час виконання. Симулюйте тестування з колегами або студентами.

 

Практичне завдання: рольова гра «Контроль у практиці»

Об’єднайтесь у групи на «викладачів» і «студентів». Кожна група готує фрагмент контролю (усний, тестовий, практичний). Проведіть міні-заняття та обговоріть, як обрана форма сприяє оцінюванню знань і умінь. Форма подання: усна демонстрація + обговорення.

Попередня секція
Завдання 12
Наступна секція
Завдання 14
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток