Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

            • archive

            • Практикум перекладу

            • Сучасний урбанімікон України та Польщі.

            • Візуальні комунікації у семіотичному просторі куль...

            • Риторика та культура публічної комунікації

            • Переклад в різних сферах міжкультурної комунікаці

            • Польський текст крізь оптику культурології

            • Друга мова (англійська)

            • Українсько-польські мовні контакти

            • Курсова робота з польської мови

            • Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр...

              • Загальне

              • Змістовний модуль 1.

              • Змістовний модуль 2.

              • Індивідуальна / Самостійна робота

                • ЗавданняМонографія M_M_Les_Paradoks_i_precyzja

                • ЗавданняKrzysztof M. Maj ALLOTOPIE Topografia światów ...

                • ЗавданняМонографія Смирнів В. Українська фантастика: істор...

              • Підсумковий контроль

              • Формальна / Неформальна / Інформальна освіта

            • Медіакомунікації у соціокультурному просторі

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр ...

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра слов’янської філології
  6. Фантастика та фентезі в сучасному літературному пр...
  7. Індивідуальна / Самостійна робота
  8. Krzysztof M. Maj ALLOTOPIE Topografia światów ...

Krzysztof M. Maj ALLOTOPIE Topografia światów fikcjonalnych

Умови завершення

🧭 Wprowadzenie

  1. Jak autor uzasadnia potrzebę stworzenia teorii allotopii?

  2. Dlaczego fantastyka i akademia w Polsce pozostają w stanie „splendid isolation”?

  3. Czym różni się światotwórstwo od fabułotwórstwa w poetyce fantastycznej?

  4. Jakie znaczenie ma termin światocentryczność w kontekście literatury fantastycznej?

  5. Dlaczego, według autora, badania nad fantastyką wymagają interdyscyplinarności?


🌍 Rozdział I – Topografia światów fikcjonalnych

  1. Co oznacza pojęcie „niewysłowienia” w analizie światów fikcyjnych?

  2. Jakie problemy reprezentacji ujawniają się w opisie światów fantastycznych?

  3. Na czym polega zwrot topograficzny w badaniach nad fantastyką?

  4. W jaki sposób pojęcie „mapy świata fikcyjnego” staje się kategorią poznawczą?

  5. Czym różni się topografia fikcyjna od geografii narracyjnej?


🪐 Rozdział II – Pojęcie allotopii

  1. Jak autor rekonstruuje historię pojęcia allotopii?

  2. Co oznacza ksenologia i ksenotopografia w kontekście fantastyki?

  3. Jak rozumiane jest pojęcie alternatywności w allotopii?

  4. Czym jest „monopol rozumu” i jak wpływa na odbiór światów fikcyjnych?

  5. Jakie kontrowersje budzi próba definicji allotopii jako konwencji literackiej?


📚 Rozdział III – Teoria allotopii

  1. Jakie znaczenie ma „efekt fantastyczności” w strukturze tekstu?

  2. Na czym polega błąd referencji w fantastyce według Riffaterre’a i Eco?

  3. Jak funkcjonuje domniemanie referencjalności w świecie allotopijnym?

  4. Czym jest exomimesis i jak odróżnia się od mimetyzmu klasycznego?

  5. Jak „Peanatema” Neala Stephensona ilustruje zjawisko metareferencjalności?


🧱 Rozdział IV – Fikcja (w) allotopii

  1. W jaki sposób fikcja jest formą kreacji w allotopii?

  2. Jak pojęcie pithane phantasia tłumaczy mechanizm wiarygodności świata?

  3. Co oznacza termin „ontologia fikcji jako fantomologia”?

  4. Jaką funkcję pełni imersja w poetyce odbioru świata allotopijnego?

  5. W jaki sposób perspektywa psychonarratologiczna wpływa na odbiór fikcji?


🧭 Rozdział V – Allohistoria i allotopia

  1. Jakie są relacje między kontrfaktycznością a allohistorią?

  2. Czym różni się świat alternatywny od świata równoległego?

  3. Jak proza Guya Gavriela Kaya ukazuje problem retropolacji i retrogenezy?

  4. Na czym polega filozoficzna funkcja allohistoryzmu w literaturze?


🔮 Rozdział VI – Praktyka allotopii

  1. W jaki sposób „Inne pieśni” Jacka Dukaja stają się modelem allotopii ontogenetycznej?

Попередня секція
Монографія M_M_Les_Paradoks_i_precyzja
Наступна секція
Монографія Смирнів В. Українська фантастика: історичний і тематичний огляд
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток