Skip to main content

Blocks

Skip Navigation

Navigation

  • Dashboard

    • Site home

    • Site pages

      • My courses

      • Tags

      • FileІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • FolderНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FileПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FileСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • My courses

    • Courses

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

          • Кафедра англійської філології та лінгводидактики

            • archive

            • Сучасна мультисеміотична комунікація

            • Курсова робота з фаху (Мова та література (англійс...

            • Перша іноземна мова (англійська) 2 курс (Широкова ...

            • Історія зарубіжної літератури (к. ХХ - поч. ХХІ ст.)

            • Курсова робота з філології (Мова та література (ан...

            • Сучасні технології навчання

            • Академічне письмо

            • Актуальні питання сучасної філології (маг., 2 сем.)

            • Актуальні проблеми сучасної філології (Приходько Г...

            • Англійська мова (середня освіта (2 курс 1 семестр)

            • Англійська мова СО 2 курс, 2 семестр

            • Лінгводидактика та методика викладання іноземних мов

              • Загальна інформація

              • Змістовий модуль 1. “Система навчання іноземних мов”

              • Змістовий модуль 2. ”Навчання іншомовного спілкува...

              • Змістовий модуль 3 "Методика організації та контро...

              • Змістовий модуль 4 "Формування професійно орієнтов...

                • FileЛекція №10

                • URLІнноваційні методи та прийоми формування інформаці...

                • Interactive ContentТест 4

                • AssignmentЗавдання 4

              • Індивідуальне завдання

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра викладання другої іноземної мови

          • Кафедра іноземних мов професійного спрямування

          • Кафедра німецької філології, перекладу та світової...

          • Кафедра романської філології і перекладу

          • Кафедра теорії та практики перекладу з англійської...

          • Практична підготовка факультету іноземної філології

          • Інформація, Статистика ФІФ

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Close
    Toggle search input
  • English ‎(en)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Log in

Лінгводидактика та методика викладання іноземних м ...

Close
Toggle search input
Вибір дисциплін Collapse Expand
Вибір дисциплін Collapse Expand
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Home
  2. Courses
  3. Факультети, кафедри
  4. Іноземної філології факультет
  5. Кафедра англійської філології та лінгводидактики
  6. Лінгводидактика та методика викладання іноземних мов
  7. Змістовий модуль 4 "Формування професійно орієнтов...
  8. Завдання 4

Завдання 4

Completion requirements

Практичні педагогічні задачі

1. Задача: добір матеріалів для професійно орієнтованого курсу

Вам потрібно підготувати заняття для студентів спеціальності «Психологія».
Завдання: доберіть 3 автентичні тексти та 3 види вправ для формування професійно орієнтованої лексики.
Поясніть, чому саме ці матеріали відповідають принципам комунікативності та професійної спрямованості.

2. Задача: розвиток аудіювання у професійному контексті

Студенти-першокурсники погано розуміють англомовні інструкції до технічного обладнання.
Завдання: запропонуйте триетапну модель вправ (pre-listening, while-listening, post-listening), орієнтовану на професійні ситуації.

3. Задача: формування навичок говоріння

Потрібно навчити студентів спеціальності «Туризм» презентувати туристичний маршрут англійською.
Завдання: складіть алгоритм формування навички (від підготовчого етапу до продуктивного), додайте приклади завдань на кожному етапі.

4. Задача: оцінювання професійно орієнтованої компетентності

Ви маєте провести formative assessment для студентів медичного коледжу.
Завдання: створіть рубрику (4 критерії) для оцінювання рольової гри «Пацієнт—лікар».
Поясніть, що вважатиметься рівнем "excellent".

5. Задача: індивідуалізація навчання

У групі студентів економічного профілю рівень англійської — від B1 до C1.
Завдання: запропонуйте модель диференційованої роботи на уроці «How to analyse market trends».
Опишіть матеріали та завдання для кожного рівня.

Кейси (ситуаційні завдання)

Кейс 1: Низька мотивація у професійно орієнтованому курсі

Студенти електромеханічного відділення вважають, що англійська «ніколи їм не знадобиться».
Під час заняття вони пасивні, виконують лише мінімум.
Завдання: запропонуйте стратегії підвищення мотивації та видами діяльності, що мають чіткий зв’язок з майбутньою професією.

Кейс 2: Перевага граматичного перекладу над комунікативністю

Викладач із багаторічним стажем продовжує орієнтувати студентів лише на переклад і роботу над граматичними формами.
Студенти не можуть говорити в реальних професійних ситуаціях.
Завдання: запропонуйте кроки переходу до комунікативного підходу, зокрема для професійного спілкування.

Кейс 3: Проблеми з термінологічною лексикою

Студенти коледжу ІТ спеціальності плутають базові технічні терміни.
Після читання статті не можуть виконати пост-текстові завдання.
Завдання: розробіть план роботи з термінологією (від введення до автоматизації), базований на лінгвопсихологічних принципах формування навичок.

Кейс 4: Робота в змішаній аудиторії

У групі змішані спеціальності: маркетологи, бухгалтерські технологи та логісти.
На предметі «Professionally Oriented English» усі мають виконувати однаковий модуль.
Завдання: запропонуйте модель уроку, де зберігається спільне ядро матеріалу, але кожна спеціальність має свою професійну комунікативну задачу.

Кейс 5: Студенти не можуть брати участь в дискусії

Під час обговорень студенти мовчать, бо бояться помилок і не мають стратегії підтримання розмови.
Завдання: розробіть комплекс мікростратегій (discourse strategies), які можна навчати: clarifying, asking for repetition, summarizing, launching a turn тощо.
Подайте приклади вправ для їх опанування.

Previous activity
Тест 4
Next activity
Індивідуальне завдання з методики навчання іноземних мов
Data retention summary
Get the mobile app