Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Корекція мовленнєвої ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Корекція мовленнєвої слухової агнозії (ВД)
Загальне
Плейлист записів занять 6.0161
Плейлист записів занять 6.0161
Попередня секція
Опитувальники МСА
Наступна секція
Презентація до курсу
Перейти до...
Перейти до...
Новини
Робоча програма курсу
Силабус
Опитувальники МСА
Презентація до курсу
Механізми дезорганізації системи парадигматичних та синтагматичних кодів у дітей із тяжкими та ускладненими порушеннями мовлення
Основи анатомії та фізіології людини
Понятійно-термінологічний словник
Клінічна психологія
ФОРМУВАННЯ ФОНОЛОГІЧНОГО КОМПОНЕНТУ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ДІТЕЙ ЗА УМОВ НОРМАЛЬНОГО ТА ПОРУШЕНОГО ОНТОГЕНЕЗУ
Розуміння й усвідомлення дітьми старшого дошкільного віку мовлення як психолінгвістичні феномени
Фізіологічні і психологічні передумови мовленнєвого розвитку дітей у нормі і патології
Сучасні підходи до класифікації мовленнєвих порушень у дітей та дорослих
Handbook of Central Auditory Processing Disorder in 2 volumes
Зашумлені слова
Тищенко В. Ієрархія фонематичних процесів + діагностика
Теорія 1
Вплив МСА на розвиток
Блок-схема
Відео для аналізу
Теорія 2
Розбір відео діагностичних проб
Підбір матеріалу для діагностики МСА.
Завдання на 05.03
Теорія 3
Інформаційні повідомлення
Подання матеріалу з різними просодичними характеристиками
Теорія 4
Підбір та демонстрація дидактичних ігор
Перелік питань заліку
Альбом корекції МСА
Підсумковий тест 6.0161
Розробка заняття