Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

          • Кафедра слов’янської філології

          • Кафедра українознавства

          • Кафедра української літератури

            • archive

            • Методика викладання української літератури (СО)

            • Інформаційні технології в гуманітарній освіті, пер...

            • Методика викладання української мови, СО

            • ПА: кваліфікаційна робота магістра

            • Курсова робота з "Історії української літератури" ...

            • Курсова робота з "Історії української літератури"

            • Міжкультурні комунікації

            • Актуальні питання навчання мовно-літературної осві...

            • Актуальні питання сучасної філології

            • Актуальні проблеми сучасного українського літерат...

            • Бестселер як феномен масової культури

            • Література і суспільство: гендерні проекції

              • Загальне

              • Форум

              • Модуль 1. Фемінність і маскулінність як ґендерні к...

                • ТекаЛекція 1.

                • ТекаЛекція 2.

                • ТекаЛекція 3.

                • ТекаЛекція 4.

                • ТекаЛекція 5.

                • ТекаЛекція 6.

                • ТестМодуль 1. Тест.

              • Модуль 2. Літературні проєкції гендерного дискурсу.

              • Самостійна робота

              • Індивідуальна робота

              • Підсумковий контроль

              • Формальна / Інформальна освіта

          • Кафедра української мови

          • Практична підготовка філологічного факультету

          • Статистика Філологічного факультету

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Література і суспільство: гендерні проекції

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Філологічний факультет
  5. Кафедра української літератури
  6. Література і суспільство: гендерні проекції
  7. Модуль 1. Фемінність і маскулінність як ґендерні к...
  8. Лекція 6.

Лекція 6.

Умови завершення

Тема 6. Ґендер, ерос, порнографія: критерії ідентифікації та диференціації.

Порногламур як стиль сучасної культури: літературні прецеденти. Специфіка жіночого й чоловічого письма у контексті порногламуру. Концепція Р.Барта: еротична структура тексту. "Фрагменти мови закоханого" Р.Барта. Чуттєвість без берегів: проза Анаїс Нін і Генрі Міллера. Династії й подружжя у літературному контексті: гендерні аспекти міжстатевих взаємин. Леся Українка і Ольга Кобилянська: специфіка інтимної жіночої комунікації. Романтична концепція мови Лесі Українки. "Порнографічні екзерсиси" сучасної української літератури: Ю.Винничук, Ю.Андрухович, Ю.Покальчук. 

Попередня секція
Лекція 5.
Наступна секція
Модуль 1. Тест.
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток