Passer au contenu principal

Blocs

Passer Navigation

Navigation

  • Tableau de bord

    • Accueil du site

    • Pages du site

      • Mes cours

      • Tags

      • FichierІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URLВибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URLВибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ForumНовини сайту

      • URLІнструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URLЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • DossierНормативна база СЕЗН

      • URLВідновлення пароля

      • FichierПам’ятка для користувача системи Moodle

      • FichierСистема оцінки курсу

      • FeedbackОцінка якості курсу

    • Mes cours

    • Cours

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-п...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Афазіологія

              • Généralités

                • ForumОголошення

                • PageПрезентація курсу

                • FichierСилабус

                • FichierЛітература

                • FichierСистема накопичення балів

                • FichierПриклади оформлення джерел

                • FichierВимоги до оформлення файлів і листів із завданнями.

                • URLДерман Н.В. "Логопедична допомога особам, які пере...

                • URLВідео логопеда-афазіолога про "Першу логопедичну д...

                • URLКонференція "Афазія від діагностики до відновлення...

                • URLКонференція "Афазія від діагностики до відновлення...

                • URLРеабілітація після інсульту: міфи та реальність.

                • DossierКурс лекцій

              • Змістовий модуль 1 . Теоретичні аспекти афазіології

              • Змістовий модуль 2. Клінічна симптоматика та обсте...

              • Змістовий модуль 3. Корекція афазії

              • Змістовий модуль 4. Методи і прийоми логопедичної ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Fermer
    Activer/désactiver la saisie de recherche
  • Français ‎(fr)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Connexion

Афазіологія

Fermer
Activer/désactiver la saisie de recherche
Вибір дисциплін Replier Déplier
Вибір дисциплін Replier Déplier
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Accueil
  2. Cours
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Афазіологія
  7. Généralités
  8. Курс лекцій

Курс лекцій

Conditions d’achèvement
    • Тема 1. Історія розвитку афазіології та сучасні тенденції..pdf Тема 1. Історія розвитку афазіології та сучасні тенденції..pdf
    • Тема 2. Теоретичні основи нейролінгвістики та афазіології..pdf Тема 2. Теоретичні основи нейролінгвістики та афазіології..pdf
    • Тема 3.  Клінічні форми афазії етіопатогенез та класифікація..pdf Тема 3. Клінічні форми афазії етіопатогенез та класифікація..pdf
    • Тема 4. Моторна афазія (еферентна, аферентна та динамічна)..pdf Тема 4. Моторна афазія (еферентна, аферентна та динамічна)..pdf
    • Тема 5. Сенсорна афазія (акустико-гностична, акустико-мнестична та семантична)..pdf Тема 5. Сенсорна афазія (акустико-гностична, акустико-мнестична та семантична)..pdf
    • Тема 6. Принципи та методи нейропсихологічного обстеження при афазії..pdf Тема 6. Принципи та методи нейропсихологічного обстеження при афазії..pdf
    • Тема 7. Методи корекції еферентної та аферентної моторної афазії..pdf Тема 7. Методи корекції еферентної та аферентної моторної афазії..pdf
    • Тема 8. Корекція семантичної афазії та порушень логічного мислення..pdf Тема 8. Корекція семантичної афазії та порушень логічного мислення..pdf
    • Тема 9. Корекція динамічної, акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії..pdf Тема 9. Корекція динамічної, акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії..pdf
    • Тема 10. Оцінка ефективності відновлювального навчання при афазії та фактори прогнозу..pdf Тема 10. Оцінка ефективності відновлювального навчання при афазії та фактори прогнозу..pdf
Activité précédente
Реабілітація після інсульту: міфи та реальність.
Activité suivante
Практичне завдання 1
Résumé de conservation de données
Obtenir l’app mobile