Перейти до головного вмісту

Блоки

Пропустити Навігація

Навігація

  • Інформаційна панель

    • Домашня сторінка

    • Сторінки сайту

      • Мої курси

      • Мітки

      • ФайлІнструкція для здобувачів освіти до вибору дисципл...

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2025-2026 навчальний рік

      • URL (веб-посилання)Вибір дисциплін на 2024-2025 навчальний рік

      • ФорумНовини сайту

      • URL (веб-посилання)Інструкція - основи роботи з системою Moodle

      • URL (веб-посилання)ЦИВІЛЬНИЙ ЗАХИСТ

      • ТекаНормативна база СЕЗН

      • URL (веб-посилання)Відновлення пароля

      • ФайлПам’ятка для користувача системи Moodle

      • ФайлСистема оцінки курсу

      • Зворотний зв’язокОцінка якості курсу

    • Мої курси

    • Курси

      • Факультети, кафедри

        • Біологічний факультет

        • Економічний факультет

        • Журналістики факультет

        • Інженерний навчально-науковий інститут ім. Ю.М. По...

        • Іноземної філології факультет

        • Математичний факультет

        • Менеджменту факультет

        • Соціальної педагогіки та психології факультет

          • Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти

            • archive

            • Проблемна наукова група "Проблеми спеціального та ...

            • Підготовка до школи дітей з ТПМ

            • Супровід сім’ї, яка виховує дитину з особливими о...

            • Socio-pedagogical linguistic training (Соціально-п...

            • Актуальні питання аутології

            • Актуальні питання логопедії та терапії мови і мовл...

            • Актуальні проблеми і сучасні теорії соціальної роб...

            • Актуальні проблеми соціальної педагогіки

            • Альтернативна та додаткова комунікація

            • Альтернативні засоби комунікації

            • Андрагогіка (Мацкевіч Юліана Рафаїлівна)

            • Афазіологія

              • Загальне

                • ФорумОголошення

                • СторінкаПрезентація курсу

                • ФайлСилабус

                • ФайлЛітература

                • ФайлСистема накопичення балів

                • ФайлПриклади оформлення джерел

                • ФайлВимоги до оформлення файлів і листів із завданнями.

                • URL (веб-посилання)Дерман Н.В. "Логопедична допомога особам, які пере...

                • URL (веб-посилання)Відео логопеда-афазіолога про "Першу логопедичну д...

                • URL (веб-посилання)Конференція "Афазія від діагностики до відновлення...

                • URL (веб-посилання)Конференція "Афазія від діагностики до відновлення...

                • URL (веб-посилання)Реабілітація після інсульту: міфи та реальність.

                • ТекаКурс лекцій

              • Змістовий модуль 1 . Теоретичні аспекти афазіології

              • Змістовий модуль 2. Клінічна симптоматика та обсте...

              • Змістовий модуль 3. Корекція афазії

              • Змістовий модуль 4. Методи і прийоми логопедичної ...

              • Підсумковий контроль

          • Кафедра акторської майстерності

          • Кафедра дизайну

          • Кафедра дошкільної та початкової освіти

          • Кафедра педагогіки та психології освітньої діяльності

          • Кафедра психології

          • Практична підготовка факультету соціальної педагог...

          • Інформація, Статистика СПП

        • Соцiологiї та управлiння факультет

        • Факультет історії та міжнародних відносин

        • Факультет фізичного виховання, здоров'я та туризму

        • Філологічний факультет

        • Юридичний факультет

      • Аспірантура

      • Науково-технічна позашкільна освіта

      • Підготовчі курси до ЗНО

      • Адміністративний розділ

      • Центр післядипломної освіти та професійних кваліфі...

      • Школа педагогічної майстерності

  • Закрити
    Переключити введення пошуку
  • Українська ‎(uk)‎
    • Русский ‎(ru)‎
    • Українська ‎(uk)‎
    • Deutsch ‎(de_old)‎
    • English ‎(de)‎
    • English ‎(en)‎
    • Español - Internacional ‎(es)‎
    • Français ‎(fr)‎
    • Italiano ‎(it)‎
    • Polski ‎(pl)‎
  • Вхід

Афазіологія

Закрити
Переключити введення пошуку
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Вибір дисциплін Згорнути Розгорнути
Обрати дисципліни Статистика вибору дисциплін ВМУ Результати вибору дисциплін
  1. Головна
  2. Курси
  3. Факультети, кафедри
  4. Соціальної педагогіки та психології факультет
  5. Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
  6. Афазіологія
  7. Загальне
  8. Курс лекцій

Курс лекцій

Умови завершення
    • Тема 1. Історія розвитку афазіології та сучасні тенденції..pdf Тема 1. Історія розвитку афазіології та сучасні тенденції..pdf
    • Тема 2. Теоретичні основи нейролінгвістики та афазіології..pdf Тема 2. Теоретичні основи нейролінгвістики та афазіології..pdf
    • Тема 3.  Клінічні форми афазії етіопатогенез та класифікація..pdf Тема 3. Клінічні форми афазії етіопатогенез та класифікація..pdf
    • Тема 4. Моторна афазія (еферентна, аферентна та динамічна)..pdf Тема 4. Моторна афазія (еферентна, аферентна та динамічна)..pdf
    • Тема 5. Сенсорна афазія (акустико-гностична, акустико-мнестична та семантична)..pdf Тема 5. Сенсорна афазія (акустико-гностична, акустико-мнестична та семантична)..pdf
    • Тема 6. Принципи та методи нейропсихологічного обстеження при афазії..pdf Тема 6. Принципи та методи нейропсихологічного обстеження при афазії..pdf
    • Тема 7. Методи корекції еферентної та аферентної моторної афазії..pdf Тема 7. Методи корекції еферентної та аферентної моторної афазії..pdf
    • Тема 8. Корекція семантичної афазії та порушень логічного мислення..pdf Тема 8. Корекція семантичної афазії та порушень логічного мислення..pdf
    • Тема 9. Корекція динамічної, акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії..pdf Тема 9. Корекція динамічної, акустико-гностичної та акустико-мнестичної афазії..pdf
    • Тема 10. Оцінка ефективності відновлювального навчання при афазії та фактори прогнозу..pdf Тема 10. Оцінка ефективності відновлювального навчання при афазії та фактори прогнозу..pdf
Попередня секція
Реабілітація після інсульту: міфи та реальність.
Наступна секція
Практичне завдання 1
Підсумок збереження даних
Завантажте мобільний додаток