НЕ ПРИНИЗЬ: АЛГОРИТМ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ В ШКОЛІ, СІМ’Ї ТА ОНЛАЙН

НЕ ПРИНИЗЬ: АЛГОРИТМ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ В ШКОЛІ, СІМ’Ї ТА ОНЛАЙН

Шмигля Ганна Сергіївна -
Кількість відповідей: 4
У відповідь на Шмигля Ганна Сергіївна

Re: НЕ ПРИНИЗЬ: АЛГОРИТМ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ В ШКОЛІ, СІМ’Ї ТА ОНЛАЙН

Нідзельська Вікторія Ігорівна -
Дякуємо за дослідження. Чи достатньо лише правил і санкцій для запобігання булінгу, чи потрібна зміна свідомості учнів і вчителів? Які наслідки булінгу в школі можуть проявитися в дорослому житті учнів? Як зміна шкільного середовища може зменшити випадки булінгу в майбутньому?
У відповідь на Нідзельська Вікторія Ігорівна

Re: НЕ ПРИНИЗЬ: АЛГОРИТМ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ В ШКОЛІ, СІМ’Ї ТА ОНЛАЙН

Кучерявенко Наталія Олегівна -
Учасниками навчального процесу є - вчителі, батьки та діти. Щоб викорінити булінг, насамперед потрібно змінювати свідомість батьків, адже саме вони формують базові цінності дитини. Батьки приводять у соціум виховану, соціально відповідальну, активну й орієнтовану на співпрацю особистість, яка керується етичними та загальнолюдськими нормами. Але це відбувається лише за достатньої участі у вихованні та житті дитини.
У відповідь на Нідзельська Вікторія Ігорівна

Re: НЕ ПРИНИЗЬ: АЛГОРИТМ ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ В ШКОЛІ, СІМ’Ї ТА ОНЛАЙН

Шмигля Ганна Сергіївна -
Лише правил і покарань недостатньо, щоб запобігти булінгу в школі. Вони можуть зупинити агресора, але не змінять його ставлення. Тому важливо змінювати свідомість учнів і вчителів, формувати повагу, доброту та співчуття. Коли діти розуміють, що приниження - це не сила, а слабкість, тоді булінгу стає менше.

Булінг залишає глибокий слід у дорослому житті. Ті, кого ображали, часто мають низьку самооцінку, страх висловлюватися, труднощі у спілкуванні та недовіру до людей. Деякі можуть навіть повторювати агресивну поведінку, бо звикають до неї з дитинства.

Щоб зменшити випадки булінгу, треба змінити шкільне середовище. У школі має бути безпечна атмосфера, де кожен учень відчуває підтримку. Важливо, щоб учителі помічали конфлікти й допомагали їх вирішувати, а не замовчували. Коли в школі є взаємоповага, підтримка та відкритість, тоді діти вчаться дружити, а не принижувати одне одного.