Новини

Критерії оцінювання

Критерії оцінювання

par Краснокутський Олександр Володимирович,
Nombre de réponses : 0

Поточний контроль здійснюється під час проведення практичних занять і має на меті перевірку рівня підготовленості студента до проведення публічно-управлінських адміністративних дискусій, рефлексій та критичної оцінки наукових позицій та інформаційних джерел в професійній діяльності. Розподіл балів із навчальної дисципліни «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях» є сумою балів за виконання практичних завдань, самостійної роботи та проходження тестів у системі Moodle, а також виконання змістовної рефлексії та підсумкового контролю під час заліку. За семестр студент отримує максимум 15 балів за перший модуль та максимум 45 балів за другий модуль (разом – 60 балів) та 40 балів під час складання заліку.

У фіналі першого модуля – тестування (самостійна робота):

15 - 12 балів – повна змістовна відповідь на всі завдання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності в царині адміністративно-управлінських публічних засад;

7 - 11 балів – суб’єктивна позиція заявлена, але повністю не аргументована, викладення матеріалу засноване на знанні основних джерел із курсу «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях»;

4 - 6 балів – поверхове знання матеріалу, слабке знання адміністративних публічно-управлінських засад, джерел;

2 - 3 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, нечіткі та помилкові визначення понять у царині адміністративного знання.

У фіналі другого модуля – тестування (самостійна робота):

19 - 24 бали – повна змістовна відповідь на всі завдання, якісне оперування термінами та теоретичними джерелами, аргументованість відповіді, переконливе демонстрування обізнаності в царині адміністративної діяльності та логіки розгортання різновидів публічно-управлінського адміністративного явища;

12 - 18 балів – суб’єктивна позиція заявлена, але повністю не аргументована, викладення матеріалу засноване на знанні основних джерел із курсу «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях»;

11 - 5 балів – поверхове знання матеріалу, слабке знання адміністративних засад, джерел;

4 - 3 бали – короткий поверховий виклад матеріалу, нечіткі та помилкові визначення понять у царині адміністративно-управлінського публічного знання.

Участь у роботі семінару:

4 бали – чітка повна змістовна відповідь на питання, оперування багатьма теоретичними джерелами, висока аргументованість відповіді, вміння орієнтуватись у філософських, ідеологічних, публічно-управлінських дослідженнях адміністративного явища;

2-3 бали – поверховий виклад матеріалу; поверховий рівень публічно-управлінських рефлексій, оперування філософськими, історичними, адміністративно-документальними нормативними джерелами;

0,5 бала – доповнення.

 

ЗАЛІК (40 балів)

Підсумковий контроль проводиться по закінченні вивчення курсу з метою оцінювання результатів вивчення навчального курсу на завершальному етапі. Підсумковий контроль проходить у формі заліку, під час якого студент може отримати 40 балів. Із них 20 балів – за результатами тестування, 20 балів відводиться на залік в усному вигляді. У цілому, студент може отримати 100 балів.

Приклади практичних завдань: а) підсумкова рефлексія з курсу «Адміністративна діяльність у громадських та політичних організаціях»; б) опрацювання проблем та перспектив публічно-управлінського адміністративного поля певного соціального організму.

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

 університету

За національною шкалою

Іспит

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)