Перейти до головного вмісту
Українська (uk)
Русский (ru)
Українська (uk)
Deutsch (de_old)
English (de)
English (en)
Español - Internacional (es)
Français (fr)
Italiano (it)
Polski (pl)
Вхід
Логопедія 016 2-3 ку ...
Пошук курсів
Курси
Факультети, кафедри
Соціальної педагогіки та психології факультет
Кафедра соціальної педагогіки та спеціальної освіти
Логопедія 016 2-3 курс
Загальне
Оголошення
Оголошення
Новини й оголошення
(Поки що не було опубліковано жодних оголошень.)
Наступна секція
Силабус
Перейти до...
Перейти до...
Силабус
Презентація курсу
Система накопичення балів
Рекомендована література
Тема 1.1. Теоретичні та методологічні основи логопедії.
Тема 1.2. Система логопедичної допомоги в Україні.
Тема 1.3. Принципи і методи логопедичного впливу.
Тема 1.4. Розвиток мовлення дітей раннього віку в процесі нормального онтогенезу.
Онтогенез мовлення (таблиця)
План практичного завдання 1
Тест 1_Перескладання практичного заняття 1 - 3 бали
Теоретична перевірка 1
Практичне завдання 2
До практичного заняття 2
Тема 2.1. Етіологія виникнення порушень мовлення у дітей та дорослих.
Тема 2.2. Основні механізми усного мовлення.
Тема 2.3. Класифікація порушень мовлення.
Класифікації порушень мовлення
Практичне завдання 3
ПР.з.3 Етіологія порушень мовлення
Практичне завдання 4
до практ.заняття 4
Тема 3.1. Дислалія та її класифікація.
Тема 3.2. Класифікація звуків української мови.
Класифікація звуків укр.мови
Практичне завдання 5
до практ. заняття 5
Тема 3.3. Обстеження мовлення дитини з дислалією, рівні порушеної вимови.
Мовленнєві картки_бланки
Практичне завдання 6
до практичної 6
Характеристики звуків
Тема 4.1. Недоліки вимови свистячих звуків, способи їх виправлення.
Тема 4.2. Недоліки вимови шиплячих звуків та методика їх подолання.
Тема 4.3. Недоліки вимови губних та передньоязикових звуків.
Самостійне завдання 8
Логопедичне індивідуальне заняття "Автоматизація звука (ш) ізольовано, в словах, чистомовках".
Тема 5.1. Недоліки вимови задньоязикових звуків.
Тема 5.2. Недоліки вимови звуків [л] – [л’] (ламбдацизм і параламбдацизм).
Тема 5.3. Недоліки вимови звуків [р] – [р’] (ротацизм і параротацизм).
Самостійне завдання 9
Проста логопедія: фонетико-фонематичні процеси (Н.В. Базима)
Тема 6.1. Формування звукової сторони мовлення в онтогенезі
Тема 6.2. Особливості розвитку фонематичних процесів в онтогенезі.
Ієрархія фонематичних процесів_інфографіка
Практ. завдання 10_Формування фонематичних процесів
Приклади_Ігри для фонем. процесів
Тема 6.3. Обстеження фонематичних процесів у дітей.
Практичне завдання 11
Тема 7.1. Організація корекційної роботи в групах для дітей з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення
Тема 7.2. Методичні основи проведення індивідуальних корекційних занять з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (ФФНМ)
Тема 7.3. Методичні основи проведення фронтальних корекційних занять з дітьми з фонетико-фонематичним недорозвиненням мовлення (ФФНМ)
Практичне завдання 12
Практичне завдання 13
Тема 8.1. Паспорт логопедичного кабінету. Необхідні та варіативні складові логопедичного кабінету.
Тема 8.2. Безпечне корекційно-розвивальне середовище.
Перелік питань до екзмену
Підсумкове тестування
Практичне підсумкове завдання
Логопедія : підручник
Н.С. Гаврилова_КЛАСИФІКАЦІЇ ПОРУШЕНЬ МОВЛЕННЯ
Теорія і практика сучасної логопедії
Тищенко В.В. Ієрархія фонематичних процесів
Порушення постави в дітей і підлітків як чинник розвитку неправильного прикусу
МЕТОДИКА КОРЕКЦІЇ ВАД ВИМОВИ ФОНЕМ У ДІТЕЙ З ДИСЛАЛІЄЮ, РИНОЛАЛІЄЮ ТА
Методика формування та стимуляції вимови фонем
Про затвердження Порядку надання логопедичних послуг в системі освіти
Програми розвитку дітей з порушеннями психофізичного розвитку
Савінова Н. В., Корнієнко І. В., Берегова М.І. Викладання курсу «Логопедія» студентам спеціальності «Спеціальна освіта». Навчальнометодичний посібник. Миколаїв. 2020. 229
Матеріали для виправлення порушень мовлення
Рібцун, Ю. В. Корекційна робота з розвитку мовлення дітей п’ятого року життя із ФФНМ
Робоча програма
Презентація курсу
Записи занять 6.0161-з
Тема 1. 1. Ринолалія як самостійне мовленнєве порушення.
Тема 1.2. Етіологія та механізм ринолалії
Тема 1.3. Форми ринолалії.
Теоретичний контроль 1
Практичне завдання 1
Тема 2.1. Особливості мовлення осіб з ринолалією.
Тема 2.2. Особливості психічного та когнітивного розвитку осіб з ринолалією.
Тема 2.3. Принципи, методи та система обстеження осіб з ринолалією.
Теоретичне завдання 2
Практичне завдання 2
Тема 3.1. Напрями та етапи логопедичної роботи при ринолалії
Тема 3.2. Методики логопедичної роботи з подолання ринолалії
Тема 3.3. Порушення голосу при ринолалії та його корекція
Тема 3.4. Особливості постановки звуків при ринолалії
Теоретичне завдання 3
Практичне завдання 3
Тема 4.1. Дизартрія: етіологія, патогенез, синдромокомплекс.
Тема 4.2. Форми дизартрії за локалізацією пошкодження нервової системи.
Теоретичне завдання 4
Практичне завдання 4
Тема 5.1. Психолого-педагогічна характеристика осіб з дизартріями
Тема 5.2. Процедура обстеження мовлення та моторики осіб з дизартріями
Теоретичне завдання 5
Практичне завдання 5
Тема 6. 1. Принципи корекційно-педагогічного впливу при дизартрії
Тема 6. 2. Система корекційної педагогічної роботи при дизартрії
Тема 6. 3. Логопедична корекція при різних формах дизартрії.
Теоретичне завдання 6
Практичне завдання 6
Питання до іспиту (8.0163-з)
Теоретичний підсумковий контроль 6.0162-з
Підсумкове практичне завдання
Логопедія. Підручник
ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ ІЗ ВРОДЖЕНИМИ НЕЗРОЩЕННЯМИ ГУБИ ТА ПІДНЕБІННЯ
В.А. Кисличенко_ЛОГОПЕДИЧНИЙ СУПРОВІД СІМ’Ї ДИТИНИ З ДИЗАРТРИЧНИМИ РОЗЛАДАМИ
Косарєва Г., Драгун Я. КОРЕКЦІЙНО ВІДНОВЛЮВАЛЬНА РОБОТА З РОЗВИТКУ АКТИВНОГО І ПАСИВНОГО СЛОВНИКА У ДОШКІЛЬНИКІВ З РИНОЛАЛІЄЮ
265 с. Конопляста С.Ю. СУЧАСНІ ДОСЛІДЖЕННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ДІАГНОСТИКИ ТА КОРЕКЦІЇ ПСИХОМОВЛЕНЄВОГО РОЗВИТКУ ОСІБ ІЗ ВРОДЖЕНОЮ ПІДНЕБІННОЮ ПАТОЛОГІЄЮ
ЦИБУЛЬКО А. ОСОБЛИВОСТІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИТКОВОЇ РОБОТИ ЛОГОПЕДА З ДІТЬМИ ІЗ ВРОДЖЕНИМИ НЕЗРОЩЕННЯМИ ГУБИ ТА ПІДНЕБІННЯ
Рібцун Ю.В. ДО ПИТАННЯ ДИФЕРЕНЦІЙНОЇ ДІАГНОСТИКИ ДИСЛАЛІЇ ТА МІНІМАЛЬНИХ ПРОЯВІВ ДИЗАРТРІЇ
Про екстрапірамідну (гіперкінетичну) дизартрію
Специфіка корекції дизартрії (схема)
Силабус
Робоча програма
Презентація курсу
Презентація до модуля 1
Теорія 1
Практичне завдання 1
Презентація до модуля 2
Теорія 2
Практичне завдання 2
Презентація до модуля 3
Теорія 3
Практичне завдання 3
Презентація до модуля 4
Теорія 4
Практичне завдання 4
Презентація до модуля 5
Теорія 5
Практичне завдання 5
Презентація до модуля 6
Теорія 6
Практичне завдання 6
Підсумковий тест
Підсумкове практичне завдання
Логопедія. Підручник
Проста логопедія: складова структура слова
Проста логопедія: як фахівцям говорити з батьками?
Проста логопедія: словниковий запас
Проста логопедія: граматична сторона мовлення
Перші кроки логопеда-початківця або з чого починати логопедичну практику?
Проста Логопедія: системні порушення мовлення
Царькова Т. М., Стахова Л. Л. Корекційна робота з дітьми із алалією в групах компенсуючого типу для дітей з порушеннями мовлення
Трофименко Л.І. Корекційне навчання з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із ЗНМ: Програмно-методичний комплекс
Тищенко В.В. Методика формування ймовірного прогнозування в мовленнєвій діяльності дошкільників із ЗНМ
Реабілітація пацієнтів з захворюваннями нервової системи
Силабус
Робоча програма
Презентація курса
Презентація до модуля 1
Тест 1
Практичне завдання 1
Презентація до модуля 2
Тест 2
Практичне завдання 2
Презентація до модуля 3
Тест 3
Практичне завдання 3
Презентація до модуля 4
Тест 4
Практичне завдання 4
Підсумковий тест
Підсумкове практичне завдання
Логопедія. Підручник
КОРЕКЦІЙНА ПСИХОПЕДАГОГІКА. ОЛІГОФРЕНОПЕДАГОГІКА
Матющенко І.М., Геращенко С.І. Особливості розвитку зв’язного мовлення у дітей з інтелектуальними порушеннями
Особливості розвитку дітей дошкільного віку з порушеннями зору
Дослідження проявів аутичного спектру у дітей з сенсомоторною алалією
Корекційно-розвивальна робота з розвитку комунікативної функції мовлення у дітей з РАС старшого дошкільного віку