Функціональні критерії майстерності

1) володіння основами конкретного виду спорту; 

2) володіння засобами, формами і методами навчання юних спортсменів спортивним умінням;

 3) система навчально-виховної роботи з юними спортсменами; 

4) система контролю за діяльністю вихованців, уміння визначати особливості функціонального стану їхнього організму й у зв'язку з цим дозувати навантаження на тренуваннях і змаганнях; 

5) уміння виявляти особливості індивідуальної підготовки, здібностей і схильностей до конкретних вправ, місцю в команді і т.п.;

 6) високий рівень сформованих загально педагогічних умінь; 

7) систематичний аналіз власної діяльності і витяг уроків з помилок і невдач, тобто перебудова діяльності в напрямку удосконалювання.


» Глосарій