Глосарій


Глосарій

Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Л

Ліцензування

(англ. licensing) - право використовувати логотипи і термінологію зареєстрованої марки у виробах роздрібного продажу; водночас спонсор, зазвичай отримуючи право використовувати офіційно зареєстровану марку в упаковці і рекламі, не стає автоматично особою, що має право на виробництво.

Логотип

(англ. logotype, logo) - друкований фірмовий або товарний знак компанії або продукту (може бути представлений у вигляді емблеми або рекламного девізу - слогану), який використовується для їхньої негайної ідентифікації.

Лояльність бренду

(англ. brand loyalty) - прихильність споживача певному бренду товару або послузі, сприяюча новим покупкам товарів даного бренду.

Лояльність споживачам

(англ. customer loyalty) - нова рушійна сила маркетингу; через перенасиченість ринку товарами, влада переходить від продукту до споживача, лояльність бренду зникає; щоб вижити, компанії вимушені створювати лояльні відносини зі своїми клієнтами, з кожним з них водночас.