Глосарій
Глосарій
Огляд глосарія за абеткою
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
М |
---|
Метод «Дельфі»
метод колективного прийняття рішень, орієнтований на знаходження консенсусу між експертами.
| |
Метод «оціночної ґратки»
метод, розроблений Фауллетті Крішіаном, дозволяє управлінському консультанту визначити ставлення бізнес-організації до тієї чи іншої доктрини керівництва, проводити парне порівняння «зразків» організацій, виявляти загальні функції та тенденції у функціонуванні та розвитку.
| |
Метод контент-аналізу
метод, який використовується для кількісно-якісного опису, пояснення і прогнозу розвитку організації. З його допомогою вся сукупність управлінських документів може бути піддана структуруванню, сегментації, виокремлення їх смислових інваріантів. До числа таких документів належать плани робіт, накази і розпорядження, інструкції та роз'яснення, методичні вказівки та рекомендації тощо.
| |
Методи оцінки результатів роботи консультантів
порівняння діяльності консультанта з вимогами до його роботи, визначеними в контракті, з певною об'єктивною оцінкою повноти та якості виконання завдання; оцінка внеску консультанта в підвищення економічної ефективності роботи організації; визнання реальних змін, що виникли в результаті використання консультанта.
| |
Методи роботи консультантів з клієнтами
поділяються на дві основні групи: технологія мислення і технологія вирішення проблем. Перша застосовується в основному на етапі діагностики, друга – на наступних етапах консалтингового процесу.
| |
Місія
сенс існування організації.
| |
Моніторинг
безперервне спостереження за економічними об'єктами, аналіз їх діяльності як складової частини управління.
| |
Монопольна ціна на продукти інтелектуальної праці
ціна, яка пов'язана з тим, що новизна продукту може бути світовою, а автор продукту – його єдиним власником.
| |