Глосарій
Огляд глосарія за абеткою
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
П |
---|
Паритетні ціни ціни, які встановлюються державними органами управління для регулювання співвідношення цін між деякими групами товарів.
| |
Пільгові знижки знижки, які встановлюються з метою стимулювання пільгових категорій покупців або стимулювання збуту певних видів товару.
| |
Податки це частина собівартості або процентне нарахування на дохід чи прибуток, що обов’язково перераховується до бюджету та характеризується регламентацією розмірів і термінів внесення.
| |
Податки непрямі це податки на товари, які отримуються при їх продажу та перераховуються до бюджету: податок на додану вартість (ПДВ), акцизи, мито та інш.
| |
Податки прямі встановлюються на дохід, прибуток і майно фізичних і юридичних осіб. До них відносяться: подохідний податок фізичних осіб, податки на прибуток підприємств, на доходи банків, земельний, лісовий тощо.
| |
Податок на додану вартість (ПДВ) це непрямий податок, що створюється на всіх стадіях виробництва і обігу, включається у вигляді надбавки в ціну товару, робіт, послуг і повністю оплачується кінцевим покупцем. Податок на додану вартість є формою вилучення в бюджет частини знову створеної вартості. На кожній стадії виробництва й реалізації товарів створю-ється нова додана вартість, що визначається як різниця між сумою податку на додану вартість, отриманого за продані товари і, сплаченого за сировину та матеріали.
| |
Покупці, орієнтовані на зручності рівень ціни не є орієнтиром при прийнятті рішення про покупку, домінантою є зручність купівлі, скорочення зусиль на пошуки. Не цікавляться порів- няннм цін та марок, купують те, на що не потрібно витрачати зусилля на пошуки.
| |
Політика вільної торгівлі митна політика, спрямована на всебічне заохочення імпорту товарів шляхом встановлення мінімального рівня митних зборів.
| |
Політика протекціонізму це державна політика спрямована на створення пільгових умов діяльності вітчизняним підприємствам у порівнянні з іноземними підприємствами.
| |