Обзор глоссария по алфавиту

Специальные | А | Б | В | Г | Д | Е | Ё | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Э | Ю | Я | Все

П

Партнерське підприємництво (товариства)

форма підприємництва, яка передбачає що бізнес здійснюється на основі добровільної офіційно зареєстрованої асоціація чи об'єднання двох або більше осіб, які з метою спільного ведення бізнесу об'єднують власні ресурси та грошові кошти в спільний, так званий складений капітал.


Підприємництво

самостійна, ініціативна, на власний ризик і під свою майнову відповідальність організаційно-господарська та управлінська демократична форма економічної діяльності, що забезпечує права ініціативи у виборі сфер, форм і методів господарювання, економічної, організаційної та технічної творчості і новаторства, в межах діючого законодавства, на основі використання різних можливостей для випуску товарів (надання послуг) нової якості, новими методами, відкриття нових джерел фінансування, сировини, ринків збуту тощо з метою реалізації власної мети з отримання прибутків та/або інших зисків.  


Підприємницька ідея

конкретне цілісне знання про доцільність та можливість займатися певним видом підприємницької діяльності, а також чітке усвідомлення мети такої діяльності, шляхів та засобів її досягнення.


Підприємницька структура суб'єкта підприємницької діяльності

організаційна форма господарської одиниці ринкової економіки, що виробляє продукти (виконує роботи, надає послуги), використовує для цього певні ресурси, забезпечує отримання максимального доходу (прибутку) за рахунок реалізації споживачам виробленої продукції (виконаних робіт, наданих послуг), на основі якої задовольняються соціальні і економічні запити як власників засобів виробництва, так і трудового колективу, задіяного в цій структурі. Вона відображає форму розбудови бізнесу.


Посередницьке підприємництво

діяльність, у процесі якої суб'єкти економічної діяльності самостійно не виробляють і не продають безпосередньо товари та послуги, а виступають в якості посередників між виробниками і споживачами.