Глосарій
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
П |
---|
Педагогічна майстерність сучасного тренераце комплекс умінь,
необхідних для продуктивного рішення педагогічних задач | |
Педагогічне умінняце спосіб дії, що
спирається на сукупність знань, навичок, задатків і здібностей і свідомо
реалізується тренером у педагогічній ситуації. Уміння є також критеріями
розвитку педагогічних здібностей | |
Професійна майстерність тренерає синтезом його постійно зростаючих професійних знань та умінь, організаційних здібностей і особистих якостей. А проявляється тренерська майстерність у неодноразовому досягненні спортивної мети найраціональнішим чином, гарантованому знаннями й інтуїцією | |
Професіоналізм висока підготовленість до виконання завдань професійної діяльності | |
Психологічним критерієм педагогічної майстерностіє високий ступінь сформованості в юних спортсменів: 1) стійкого інтересу до спортивної діяльності; 2) спортивних здібностей і творчого відношення до спорту; 3) гарної фізичної підготовки; 4) глибокого знання конкретного виду спорту; 5) міцних навичок і умінь виконання окремих спортивних вправ і комбінацій; 6) уміння переборювати труднощі в спортивній діяльності; 7) інтересу до спортивної
діяльності. | |
Психологічні критеріїце загально педагогічні
критерії, що мають більш загальний характер, чим функціональні, і застосовні
при оцінці результативності діяльності тренера | |