Глосарій


Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

П

Педагогічна майстерність сучасного тренера

це комплекс умінь, необхідних для продуктивного рішення педагогічних задач


Педагогічне уміння

це спосіб дії, що спирається на сукупність знань, навичок, задатків і здібностей і свідомо реалізується тренером у педагогічній ситуації. Уміння є також критеріями розвитку педагогічних здібностей


Професійна майстерність тренера

є синтезом його постійно зростаючих професійних знань та умінь, організаційних здіб­ностей і особистих якостей. А проявляється тренерська майс­терність у неодноразовому досягненні спортивної мети найраціональнішим чином, гарантованому знаннями й інтуїцією


Професіоналізм

  висока підготовленість до виконання завдань професійної діяльності


Професія

це своєрідна сукупність умінь, навичок, видів діяльності, особистих захоплень та зацікавлень людини, що служить джерелом заробітку, сприяє виявленню творчих здіб­ностей реалізації власних та суспільних устремлінь. Число професій, яких налічується тисячі, постійно збільшується, як і збільшується Кількість фахових спеціальностей і спеціалізацій. Професія визначає місце людини у соціальній структурі й є джерелом її духовного і матеріального благополуччя


Психологічним критерієм педагогічної майстерності

є високий ступінь сформованості в юних спортсменів: 

1) стійкого інтересу до спортивної діяльності; 

2) спортивних здібностей і творчого відношення до спорту; 

3) гарної фізичної підготовки; 

4) глибокого знання конкретного виду спорту; 

5) міцних навичок і умінь виконання окремих спортивних вправ і комбінацій; 

6) уміння переборювати труднощі в спортивній діяльності; 

7) інтересу до спортивної діяльності.


Психологічні критерії

це загально педагогічні критерії, що мають більш загальний характер, чим функціональні, і застосовні при оцінці результативності діяльності тренера