Словничок термінів рекламіста


Неймінг (від англ. naming, to name – називати, давати ім’я ) – це професійна діяльність, спрямована на ім’яутворення, тобто робота, пов’язана з підбором, придумуванням, пошуком найбільш підходящої назви для всього, що з точки зору замовника потребує власного оригінального імені. Вдало розроблене ім’я набуває наступних рис та характеристик: формує перше враження, поліпшує силу довгострокового сприйняття бренду, є предметом гордості, символізує якість товарів та послуг компанії, показує успішність бізнесу.

Креативність та багатогранність компанії дає змогу придумувати гарні назви та розробляти логотипи і фірмовий стиль, проводити комплексне просування бренду.

Так, наприклад, придумавши назву Bliss (блаженство),  слоган "Складова комфорту", розробили: логотип, сайт, фірмові візитівки, компанія “BLISS” сьогодні займає достойне місце на ринку і значно розширила свої торгові пропозиції. Завдяки більшій обізнанності про бренд, репутації надійного партнера та грамотній ціновій політиці, BLISS розширила напрямки діяльності та географію присутності.

Обзор глоссария по алфавиту

Специальные | А | Б | В | Г | Д | Е | Ё | Ж | З | И | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Э | Ю | Я | Все

Р

Рекламне агентство



Рекламне агентство - Професійна організація, що надає своїм клієнтам повний або обмежений cпектр послуг з планування і проведення рекламної кампанії, а також окремих її засобів, напр., підготовка або розміщення замовлень в засобах масової інформації. Класифікуються за об'ємом послуг, що надаються, по видах пропонованих послуг - універсальні і спеціалізовані. За територіальною ознакою - внутрішні, регіональні або міжнародні