Глосарій
Глосарій
Огляд глосарія за абеткою
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
Т |
---|
Т’ютор
консультант по бізнесу, який постійно взаємодіє з клієнтом і спрямовує його рішення.
| |
Технології вирішення проблеми
методи роботи консультантів з клієнтами, які застосовуються на наступних за діагностикою етапах і визначаються методологією менеджменту.
| |
Тренінг
форма активного підвищення кваліфікації, зокрема – управлінського персоналу. Послуги активного підвищення кваліфікації (тренінг) є прикордонними між консультуванням і навчанням. Форма надання послуги: курси, конференції, семінари, практичні заняття з відривом або без відриву від виробництва, спрямовані на підвищення кваліфікації менеджерів.
| |
Трудова угода
угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом, або фізичною особою, але якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, підпорядковуватися внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган або фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.
| |