Глосарій


Глосарій

Огляд глосарія за абеткою

Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все

Т

Т’ютор

консультант по бізнесу, який постійно взаємодіє з клієнтом і спрямовує його рішення.

Технології вирішення проблеми

методи роботи консультантів з клієнтами, які застосовуються на наступних за діагностикою етапах і визначаються методологією менеджменту.

Технології мислення

методи роботи консультантів з клієнтами, які застосовуються, в основному, на етапі діагностики та припускають аналіз, синтез, зведення, розбіжність, індукцію, рефлексію, розуміння, «вирощування» ідеї, нерозуміння, сумнів, проблематизацію, критику, заперечення, інверсію, доведення до абсурду.

Тренінг

форма активного підвищення кваліфікації, зокрема – управлінського персоналу. Послуги активного підвищення кваліфікації (тренінг) є прикордонними між консультуванням і навчанням. Форма надання послуги: курси, конференції, семінари, практичні заняття з відривом або без відриву від виробництва, спрямовані на підвищення кваліфікації менеджерів.

Трудова угода

угода між працівником і власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом, або фізичною особою, але якою працівник зобов'язується виконувати роботу, визначену цією угодою, підпорядковуватися внутрішньому трудовому розпорядку, а власник підприємства, установи, організації або уповноважений ним орган або фізична особа зобов'язується виплачувати працівникові заробітну плату і забезпечувати умови праці, необхідні для виконання роботи, передбачені законодавством про працю, колективним договором і угодою сторін.