Глосарій
Глосарій
Browse the glossary using this index
Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL
Ц |
---|
Центр витрат
підрозділ організації, керівник якого контролює потоки витрат (відділ досліджень і розробок, відділ заробітної плати тощо).
| |
Центр доходів
підрозділ організації, бюджет якого формується на отримуваних доходах або групових надходженнях (відділ збуту, відділ реалізації послуг тощо).
| |
Центр інвестицій
підрозділ організації, бюджет якого розраховується на підставі вартостей активів, що використовуються для досягнення заданого рівня прибутку.
| |
Центр прибутку
підрозділ організації, бюджет якого формується як різниця між доходами і витратами, тобто структурна одиниця організації, яка здатна самостійно забезпечувати прибуток.
| |
Цикл менеджменту
процес виконання функцій менеджменту у певній послідовності (планування – організація – мотивація – контроль).
| |
Ціле
інтегроване поєднання нових якостей, які не властиві окре¬мим частинам, але виникають в результаті їхньої взаємодії у певній систе¬мі зв'язків.
| |
Цільовий підхід до визначення ефективності
погляд на ефективність діяльності організації з точки зору досягнення мети як критерію для оцінки ефективності.
| |
Цільовий підхід до оцінки ефективності управління
ґрунтується на посиланні, що головною метою діяльності будь-якої системи управління є досягнення організацією встановлених цілей найбільш доцільним способом. Відповідно до цього підходу ефективність управління вимірюється ступенем досягнення організацією показників, що характеризують головні цілі її діяльності.
| |
Цінність
значимість, яку люди надають речам, явищам і яка складає основу ставлення до них (вибору, надання переваги тощо). Цінність наявна лише в актах оцінки, коли вибирають, вибудовують ієрархічну структуру цін¬ностей. Цінності мотивують поведінку людей. Проблему цінностей досліджу¬вали неокантіанці (Ріккерт). М. Вебер. М. Шелер та ін.
| |