Словничок термінів рекламіста
Неймінг (від англ. naming, to name – називати, давати ім’я ) – це професійна діяльність, спрямована на ім’яутворення, тобто робота, пов’язана з підбором, придумуванням, пошуком найбільш підходящої назви для всього, що з точки зору замовника потребує власного оригінального імені. Вдало розроблене ім’я набуває наступних рис та характеристик: формує перше враження, поліпшує силу довгострокового сприйняття бренду, є предметом гордості, символізує якість товарів та послуг компанії, показує успішність бізнесу.
Креативність та багатогранність компанії дає змогу
придумувати гарні назви та розробляти логотипи і фірмовий стиль, проводити комплексне просування бренду.
Так, наприклад, придумавши назву Bliss (блаженство), слоган "Складова
комфорту", розробили: логотип, сайт, фірмові візитівки, компанія “BLISS” сьогодні займає достойне місце на ринку і значно розширила свої
торгові пропозиції. Завдяки більшій обізнанності про бренд, репутації
надійного партнера та грамотній ціновій політиці, BLISS розширила
напрямки діяльності та географію присутності.
Спеціальні | А | Б | В | Г | Ґ | Д | Е | Є | Ж | З | И | І | Ї | Й | К | Л | М | Н | О | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш | Щ | Ь | Ю | Я | Все
P |
---|
POS-матеріалиPOS-матеріали - засоби для оформлення місць продажу, завдання яких підвищити продаж
якого-небудь конкретного товару (групи товарів) в даній торговій точці, і
які мають мотивувати споживача зробити покупку «тут і зараз». | |