Глосарій
Глосарій
Sie können das Glossar über das Suchfeld und das Stichwortalphabet durchsuchen.
@ | A | Ä | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | Ö | P | Q | R | S | T | U | Ü | V | W | X | Y | Z | Alle
C |
---|
А |
---|
Адміністративний (соціальний) бюджет
фінансові кошти, що виділяються компанією на реалізацію власних соціальних програм.
| |
Акціонер
особа, яка є власником акції організації.
| |
Акція
цінний папір, що випускається акціонерним товариством і засвідчує право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивіденду по ній, а також частини майна товариства при його ліквідації.
| |
Б |
---|
Благодійний фонд
некомерційна організація, заснована громадянами і (або) юридичними особами на основі добровільних майнових внесків з соціальними, благодійними, культурними, освітніми чи іншими суспільнокорисними цілями; його різновидами є: приватний фонд - це благодійний фонд, заснований за бажанням і на кошти приватної особи, може бути створений як однією людиною, так і групою осіб; корпоративний фонд - створюється на кошти бізнес-компанії; фонд місцевого співтовариства - створюється за рахунок коштів муніципального бюджету, бізнесу та збору пожертвувань від населення.
| |
Благодійність
добровільна діяльність громадян та юридичних осіб з безкорисливої (безоплатної або на пільгових умовах) передачі громадянам або юридичним особам майна, у тому числі грошових коштів, безкорисливого виконання робіт, надання послуг, надання іншої підтримки.
| |
Бренд
(англ. brand, синонім: марка) назва фірми, товару, сімейства товарів, послуги тощо, їхній індивідуальний офіційний торговий знак; передбачає широку популярність певного об'єкту, впізнаваність, унікальність, глибоке впровадження в свідомість широкої цільової аудиторії, значну цінність в очах споживачів; дотичні словосполучення: brand-name - словесна частина бренду, brand-image - візуальний образ бренду, brand-loyalty - відданість бренду, brand-equity - гідність бренду, його торгова репутація.
| |
Брендінг
(англ. branding)
процес створення, посилення і підтримки бренду; включає спільну дію всіх елементів фірмового стилю, всіх видів маркетингових комунікацій (реклами, PR, стимулювання збуту, прямих листів), особистого спілкування і спонсорства.
| |
В |
---|
Венчурна філантропія
(англ. venture philanthropy)
заснована на інтеграції у філантропічну діяльність принципів і стратегій венчурного підприємництва; основними цінностями є: творчий, інноваційний підхід до вирішення соціальних проблем, довгострокове фінансування, партнерство тощо; як і соціальне інвестування, направлена не на поточні соціальні потреби і фінансування окремих соціальних проектів, а на зміцнення фінансової сталості.
| |
Виконавчий орган
(англ. еxecutive body) інститут, що здійснює поточне керівництво діяльністю компанії, зокрема реалізацію стратегічного плану розвитку суспільства, впровадження корпоративної культури у відповідності до стандартів ділової етики, розробляє внутрішні положення та інструкції товариства; може бути створений одноосібний виконавчий орган (напр., Президент) чи колегіальний (Правління).
| |