Глосарій


Глосарій

Browse the glossary using this index

Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL

Page:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  (Next)
  ALL

C

Cоціальні програми

це добровільно здійснювана компанією діяльність в економічній, соціальній та екологічній сферах, спрямована на задоволення відповідних очікувань внутрішніх і зовнішніх заінтересованих сторін.

А

Адміністративний (соціальний) бюджет

фінансові кошти, що виділяються компанією на реалізацію власних соціальних програм.

Акціонер

особа, яка є власником акції організації.

Акція

цінний папір, що випускається акціонерним товариством і засвідчує право на участь в управлінні акціонерним товариством, отримання дивіденду по ній, а також частини майна товариства при його ліквідації.

Б

Благодійний фонд

некомерційна організація, заснована громадянами і (або) юридичними особами на основі добровільних майнових внесків з соціальними, благодійними, культурними, освітніми чи іншими суспільнокорисними цілями; його різновидами є: приватний фонд - це благодійний фонд, заснований за бажанням і на кошти приватної особи, може бути створений як однією людиною, так і групою осіб; корпоративний фонд - створюється на кошти бізнес-компанії; фонд місцевого співтовариства - створюється за рахунок коштів муніципального бюджету, бізнесу та збору пожертвувань від населення.

Благодійність

добровільна діяльність громадян та юридичних осіб з безкорисливої (безоплатної або на пільгових умовах) передачі громадянам або юридичним особам майна, у тому числі грошових коштів, безкорисливого виконання робіт, надання послуг, надання іншої підтримки.

Бренд

(англ. brand, синонім: марка) назва фірми, товару, сімейства товарів, послуги тощо, їхній індивідуальний офіційний торговий знак; передбачає широку популярність певного об'єкту, впізнаваність, унікальність, глибоке впровадження в свідомість широкої цільової аудиторії, значну цінність в очах споживачів; дотичні словосполучення: brand-name - словесна частина бренду, brand-image - візуальний образ бренду, brand-loyalty - відданість бренду, brand-equity - гідність бренду, його торгова репутація.

Брендінг

(англ. branding) процес створення, посилення і підтримки бренду; включає спільну дію всіх елементів фірмового стилю, всіх видів маркетингових комунікацій (реклами, PR, стимулювання збуту, прямих листів), особистого спілкування і спонсорства.

В

Венчурна філантропія

(англ. venture philanthropy) заснована на інтеграції у філантропічну діяльність принципів і стратегій венчурного підприємництва; основними цінностями є: творчий, інноваційний підхід до вирішення соціальних проблем, довгострокове фінансування, партнерство тощо; як і соціальне інвестування, направлена не на поточні соціальні потреби і фінансування окремих соціальних проектів, а на зміцнення фінансової сталості.

Виконавчий орган

(англ. еxecutive body) інститут, що здійснює поточне керівництво діяльністю компанії, зокрема реалізацію стратегічного плану розвитку суспільства, впровадження корпоративної культури у відповідності до стандартів ділової етики, розробляє внутрішні положення та інструкції товариства; може бути створений одноосібний виконавчий орган (напр., Президент) чи колегіальний (Правління).


Page:  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  (Next)
  ALL