Оцінювання
Укладач: Чеверда Сергій Сергійович, к.е.н.
Факультет: Економічний
Кафедра: Економічної кібернетики
Розподіл балів, які отримують студенти, критерії оцінювання та система накопичення балів
Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.
Поточний контроль знань |
Залік |
Сума |
|||||
Модульна атестація 1 |
Модульна атестація 2 |
Індивідуальне завдання |
|||||
Змістовий модуль 1 |
Змістовий модуль 2 |
||||||
Практична робота 1 |
4 |
Практична робота 6 |
5 |
Індивідуальна контрольна робота |
20 |
||
Практична робота 2 |
4 |
Практична робота 7 |
5 |
||||
Практична робота 3 |
4 |
Практична робота 8 |
5 |
||||
Практична робота 4 |
4 |
Практична робота 9 |
5 |
||||
Практична робота 5 |
4 |
|
|
||||
Тестування |
10 |
Тестування |
10 |
||||
Разом |
30 |
Разом |
30 |
Разом |
20 |
20 |
100 |
Виконана практична робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючі такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо.
Варіант практичної роботи студент обирає за номером комп’ютеру, за яким він працює в комп’ютерному класі.
Захист практичної роботи відбувається за наступних умов:
1. Якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання до лабораторної роботи.
2. Якщо практична робота оформлена у вигляді звіту в зошиті звіт подано у виді файлу в системі MOODLE . Звіт складається з наступних частин (назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки).
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ
Практичні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:
- максимальна оцінка: всі завдання практичної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових практичних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;
- оцінка на 1-2 бали нижче за максимальну: всі завдання практичної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);
- мінімальна оцінка: виконано не більше 30 % всіх завдань практичної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.
У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОДУЛЬНОЙ АТЕСТАЦІЇ № 1 та №2
Модульна атестація складається з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати по результатом кожної теоретичної модульної контрольної, складає 10 балів.
Теоретична модульна контрольна складається з 10 тестових завдань. Тест містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів.
Практична частина модульної атестації складається з практичних робіт.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуальної контрольної роботи, складає 20 балів.
Індивідуально контрольна робота складається з двох частин, за правильне виконання першої з них студент отримує 5 балів, а другої 15 балів.
максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок;
15-19 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;
10-14 балів: всі завдання роботи повністю виконані але є суттєві помилки в розрахунковій частині;
5-9 балів: теоретична частина невиконана розрахункова містить суттєві помилки;
1-4 балів: розрахункова частина невиконана теоритична містить суттєві помилки;
0 балів - контрольну роботу не виконано.
Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 50 балів, то на екзамен він не допускається.
Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.
КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКОВОЇ РОБОТИ
Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, складає 20 балів Залікова робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 6 балів та задачу, яка оцінюється в 8 балів.
Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється за такою шкалою:
- максимальна оцінка (6 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;
- 4-5 бали: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;
- 2-3 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;
- 1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;
- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.
Результат вирішення студентом задачі оцінюється за наступною шкалою:
максимальна оцінка (8 балів): студент правильно вирішив задачу;
- 6-7 балів: студент вирішив задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;
- 4-5 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі;
- 2-3 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки;
- 1 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;
- 0 балів: студент не вирішив задачу.
Шкала оцінювання: національна та ECTS
За шкалоюECTS |
За шкалоюуніверситету |
За національною шкалою |
|
Екзамен |
Залік |
||
A |
90 – 100 (відмінно) |
5 (відмінно) |
Зараховано |
B |
85 – 89 (дуже добре) |
4 (добре) |
|
C |
75 – 84 (добре) |
||
D |
70 – 74 (задовільно) |
3 (задовільно) |
|
E |
60 – 69 (достатньо) |
||
FX |
35 – 59 (незадовільно – з можливістю повторного складання) |
2 (незадовільно) |
Не зараховано |
F |
1 – 34 (незадовільно – з обов’язковим повторним курсом) |