Оцінювання

Укладач: Чеверда Сергій Сергійович, к.е.н.

Факультет: Економічний

Кафедра: Економічної кібернетики

Розподіл балів, які отримують студенти, критерії оцінювання та система накопичення балів

Система накопичення балів – проста сума, тобто сумуючи всі бали, які отримано студентом за семестр отримуємо його підсумкову оцінку. Розподіл балів наведено в таблиці.

Поточний контроль знань

Залік

Сума

Модульна атестація 1

Модульна атестація 2

Індивідуальне завдання

Змістовий модуль 1

Змістовий модуль 2

Практична робота 1

4

Практична робота 6

5

Індивідуальна контрольна робота

20

Практична робота 2

4

Практична робота 7

5

Практична робота 3

4

Практична робота 8

5

Практична робота 4

4

Практична робота 9

5

Практична робота 5

4

 

 

Тестування

10

Тестування

10

Разом

30

Разом

30

Разом

20

20

100

Виконана практична робота комплексно оцінюється викладачем, враховуючі такі критерії: правильність одержаних відповідей; повнота відповіді; наявність висновків та ілюстративних прикладів тощо.

Варіант практичної роботи студент обирає за номером комп’ютеру, за яким він працює в комп’ютерному класі.

Захист практичної роботи відбувається за наступних умов:

1.                  Якщо студент САМОСТІЙНО виконав свій варіант завдання  до лабораторної роботи.

2.                  Якщо практична робота оформлена у вигляді звіту в зошиті звіт подано у виді файлу в системі MOODLE . Звіт складається з наступних частин (назва лабораторної роботи; відповіді на запитання, що поставлені в лабораторній роботі; висновки).

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ПРАКТИЧНОЇ РОБОТИ

Практичні роботи дозволяють студентам оволодіти практичними навичками з курсу. Результат виконання і захисту студентом кожної лабораторної роботи оцінюється окремо за такою шкалою:

- максимальна оцінка: всі завдання практичної роботи повністю виконані без помилок; відповідає виявленню студентом всебічного системного і глибокого знання програмного матеріалу; чіткому володінню понятійним апаратом, методами, методиками та інструментами, передбаченою програмою дисципліни; вмінню використовувати їх для вирішення як типових, так і не типових практичних ситуацій; виявленню творчих здібностей в розумінні, викладі та використанні навчально-програмного матеріалу;

- оцінка на 1-2 бали нижче за максимальну: всі завдання практичної роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками; відповідає виявленню знань основного програмного матеріалу; засвоєнню інформації в межах лекційного курсу; володінню необхідними методами, методиками та інструментами, передбаченими програмою; вмінню використовувати їх для вирішення типових ситуацій, припускаючи окремих незначних помилок (наприклад, студент частково відповідає на питання викладача щодо виконання роботи);

- мінімальна оцінка: виконано не більше 30 % всіх завдань практичної роботи; відповідає виявленню значних прогалин у знаннях основного програмного матеріалу; не досить упевненому володінню окремими поняттями, методиками та інструментами, про що свідчать принципові помилки під час їх використання.

У разі, якщо студент не захистив лабораторну роботу хоча б на мінімальну оцінку, то робота повертається на доопрацювання.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ МОДУЛЬНОЙ АТЕСТАЦІЇ № 1 та №2

Модульна атестація складається з теоретичної та практичної частин. Теоретична частина дозволяє перевірити теоретичні знання студента та проводиться у формі тестування в системі MOODLE. Максимальна оцінка, яку студент може отримати по результатом кожної теоретичної модульної контрольної, складає 10 балів.

Теоретична модульна контрольна складається з 10 тестових завдань. Тест містить 4 відповіді, одна з яких є вірною. За правильну відповідь на одне запитання студент отримує 1 бал, таким чином, відповівши вірно на всі запитання студент може отримати 10 балів.

Практична частина модульної атестації складається з практичних робіт.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання індивідуальної контрольної роботи, складає 20 балів.

Індивідуально контрольна робота складається з двох частин, за правильне виконання першої з них студент отримує 5 балів, а другої 15 балів.

максимальна оцінка (20 балів): всі завдання роботи повністю виконані без помилок;

15-19 балів: всі завдання роботи повністю виконані без суттєвих помилок або з незначними помилками;

10-14 балів: всі завдання роботи повністю виконані але є суттєві помилки в розрахунковій частині;

5-9 балів: теоретична частина невиконана розрахункова містить суттєві помилки;

1-4 балів: розрахункова частина невиконана теоритична містить суттєві помилки;

0 балів -  контрольну роботу не виконано.

 

Якщо за результатами поточного контролю знань студент отримає менше 50 балів, то на екзамен він не допускається.

Підсумковий контроль проводиться після закінчення семестру в формі екзамену.

 

КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ ЗАЛІКОВОЇ РОБОТИ

Максимальна оцінка, яку студент може отримати за виконання залікової роботи, складає 20 балів Залікова робота містить два теоретичних питання, кожне з яких оцінюється в 6 балів та задачу, яка оцінюється в 8 балів.

Результат виконання студентом кожного теоретичного завдання оцінюється  за такою шкалою:

- максимальна оцінка (6 балів): студент правильно відповів на теоретичне питання;

- 4-5 бали: студент дав не повну відповідь без суттєвих помилок або з незначними помилками;

- 2-3 бали: студент отримує у випадку, якщо він відповідає не менше ніж на 30 % питання, зокрема знає тільки визначення понять та з загальних рисах може відповісти на поставлене запитання;

- 1 бал: студент отримує у випадку, якщо він знає тільки визначення понять;

- 0 балів: студент не відповів на питання або дав не вірну відповідь.

Результат вирішення студентом задачі оцінюється  за наступною шкалою:

максимальна оцінка (8 балів): студент правильно вирішив задачу;

- 6-7 балів: студент вирішив задачу з помилками, але зрозуміло, що він знає алгоритм вирішення задачі;

- 4-5 бали: студент вирішив задачу з помилками, з яких зрозуміло, що він не знає алгоритм вирішення задачі;

- 2-3 бали: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача та зробив спробу її вирішення, наприклад виконав допоміжні розрахунки;

- 1 бал: студент правильно виписав формулу за якою вирішується задача;

- 0 балів: студент не вирішив задачу.

 

 

Шкала оцінювання: національна та ECTS

За шкалою

ECTS
За шкалою

   університету

За національною шкалою

Екзамен

Залік

A

90 – 100

(відмінно)

5 (відмінно)

Зараховано

B

85 – 89

(дуже добре)

4 (добре)

C

75 – 84

(добре)

D

70 – 74

(задовільно)

3 (задовільно)

E

60 – 69

(достатньо)

FX

35 – 59

(незадовільно – з можливістю повторного складання)

2 (незадовільно)

Не зараховано

F

1 – 34

(незадовільно – з обов’язковим повторним курсом)

 

Остання зміна: Wednesday 21 October 2015 10:36 AM