Тема 2. Ціна в системі ринкових характеристик товару.

Ціноутворення як важливий елемент маркетингу. Цінність товару з погляду споживача. Ефективне ціноутворення підприємства. Пряма маркетингова цінова політика. Опосередкована маркетингова цінова політика.

         Стратегії ціноутворення. Стратегія поступового зниження цін. Передумови використання. Стратегія "знімання вершків". Стратегія проникнення. Стратегія диференціювання цін. Види цінової диференціації. Стратегія престижних цін. Стратегія психологічно комфортних цін. Стратегія послідовного просування сегментами ринку. Стратегія "збиткового лідера". Стратегія гнучких цін. Стратегія стабільних цін. Стратегія цін ринкової переваги. Стратегія цін на товари,зняті з виробництва. Цінова стратегія виживання. Цінові стратегії у межах товарного асортименту. Ціни на доповнювальні товари. Ціни на обов’язкове приладдя.

         Етапи розробки цінової стратегії.


Остання зміна: Monday 11 October 2021 19:44 PM