Тема 11. Формування попиту на ринку окремого товару.

Формування ринкового попиту на основі урахування інтересів суб’єктів ринку. Формування попиту і просування товару на ринок. Основні проблеми,  що виникають у взаємовідносинах суб'єктів ринку.

Засоби формування ринкового попиту. Просування товару. Маркетингова комунікація. Головні цілі системи маркетингових комунікацій: формування попиту, стимулювання збуту. Підпорядковані цілі системи маркетингових комунікацій. Реклама. Класифікація реклами. Паблік-рилейшнз. Спонсорство. Пабліситі. Товарне пабліситі. Особистий продаж. Стимулювання збуту.

Фактори впливу на формування споживацького попиту. Теорія граничної корисності. Внутрішні та зовнішні фактори мотивації. Вплив референтних груп і оформлення товару. Сила групового впливу на споживацький вибір.


Última modificación: Wednesday, 13 de October de 2021, 08:52