План семінарського заняття 3
Семінарське заняття №3 |
1. Дискусія – 5 балів. 2. Самостійна робота 4 – 6 балів. Схема нейропсихологічного вивчення порушень емоційно-особистісної сфери та свідомості при локальних ураженнях мозку |
1. Дискусія. "Порушення мовлення: Чи завжди ефективні сучасні методи діагностики та корекції?" 1. Опис етапів обстеження: від збору анамнезу до складання нейропсихологічного заключення. Інформація про інструменти та тести, що використовуються для оцінки, ВПФ, емоційно-особистісної сфери та свідомості. 2. Рекомендації щодо інтерпретації результатів та складання заключення. Форма подання: Схему можна подати у вигляді діаграми або ментальної карти, яка чітко демонструє етапи обстеження, інструменти та рекомендації щодо їх використання. Усі елементи схеми мають бути логічно пов'язані між собою. |
1. Дискусія – 5 балів. Аргументованість позиції (1 бал) Активна участь у дебатах (1 бал) Критичне мислення (1 бал) Комунікативні навички (1 бал) Співпраця в команді (1 бал)
2. Самостійна робота 4 – 6 балів: Повнота та точність опису етапів обстеження (2 бали). 2. Відповідність обраних інструментів та тестів завданням обстеження (1 бал). 3. Якість та зрозумілість рекомендацій щодо інтерпретації результатів (1 бал). 4. Структурованість та візуальна привабливість схеми (1 бал). 5. Оригінальність та креативність у поданні матеріалу (1 бал).
|
11 |