Самостійна робота 5

                                                 

Основні питання для розгляду:

  1. Значення оцінки фізичної підготовленості в інклюзивному фізичному вихованні

    • Роль початкової діагностики фізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами (ОПП).
    • Визначення цілей оцінки фізичної підготовленості для різних категорій дітей з інвалідністю.
    • Важливість врахування особливостей здоров'я і можливостей дітей при проведенні тестувань.
  2. Методологічні підходи до оцінки фізичної підготовленості дітей з порушеннями зору

    • Особливості сприйняття фізичних навантажень дітьми з порушенням зору.
    • Адаптація стандартних методик тестування фізичної підготовленості (координаційні вправи, силові тестування, витривалість).
    • Використання тактильних, аудіо та інших сенсорних засобів у проведенні тестів.
  3. Оцінка фізичної підготовленості дітей з порушенням слуху

    • Специфіка проведення фізичних тестів для дітей з порушенням слуху.
    • Використання візуальних сигналів та невербальних способів комунікації під час тестувань.
    • Підбір тестових вправ, що сприяють розвитку фізичних навичок, які не залежать від слухових можливостей.
  4. Оцінка фізичної підготовленості дітей з порушенням опорно-рухового апарату (ПОР)

    • Адаптація стандартних фізичних тестів для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату.
    • Методи оцінки сили, витривалості та координації рухів у дітей з різними порушеннями ПОР.
    • Роль індивідуальних технік тестування в залежності від характеру порушень (спастичність, ампутація, м'язова дистрофія тощо).
  5. Критерії та методи оцінювання фізичної підготовленості дітей з ОПП

    • Способи адаптації існуючих нормативів фізичної підготовленості для дітей з інвалідністю.
    • Індивідуальний підхід до оцінювання фізичних можливостей і прогресу дитини.
    • Використання формативного оцінювання для відстеження динаміки розвитку фізичних навичок.
  6. Інструменти та обладнання для тестування

    • Використання спеціальних інструментів та обладнання для проведення тестувань (адаптивні тренажери, сенсорні матеріали, навігаційні системи для дітей з порушенням зору).
    • Розробка індивідуальних планів тестування з урахуванням можливостей дитини та наявного обладнання.
    • Застосування цифрових технологій для відстеження фізичної активності та моніторингу результатів

Остання зміна: Monday 23 September 2024 15:06 PM