Рекомендована література
ОСНОВНА
1. Маркетингові дослідження : навчальний посібник // О.В. Жегус, Т.М. Парцирна ; ФОП Іванченко І.С. Харків, 2017. 237 с.
2. Зюкова І. О. Технології маркетингових досліджень: навчальний посібник. Львів: Магнолія-2006 , 2019. 340 с.
3. Карпенко Н.В. Маркетингова діяльність підприємств: сучасний зміст. Київ : ЦУЛ, 2019. 252 с.
4. Квятко Т.М., Мандич О.В., Сєвідова І.О., Бабко Н.М., Романюк І.А., Вітковський Ю.П., Микитась А.В. Маркетингові дослідження: навч. посібник. Харків: ХНТУСГ, 2020. 163 с.
5. Косар Н. С. Маркетингові дослідження: Підручник / Н. С. Косар, О. Б. Мних, Є. В. Крикавський, С. В. Леонова. Львів : Видавництво Львівської політехніки, 2018. 460 с
ДОДАТКОВА
1. Dzwigol Hk. 2020. Innovation in marketing research: quantitative and qualitative analysis. URL: https://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/77087
2. Malhotra, Naresh ; Nunan, Dan ; Birks, David . / Marketing Research: An Applied Approach. 5 ed. Pearson, 2017. 976 p.
3. Мірясов Ю. О. Ефект маркетингу та його вплив на вподобання споживача в моделі оптимального вибору. Проблеми економіки. 2019. № 1. С. 134–140.
4. Ільїна С. Інструменти моніторингу та аналітики ринку маркетингових досліджень України в системі PROZORRO. Маркетинг в Україні. 2019. № 5. С. 4–10
ІНТЕРНЕТ-РЕСУРСИ
1. Державна служба статистики України. URL: http://www.ukrstat.gov.ua/
2. Електронна бібліотека. URL: http://lib.meta.ua/
3. Журнал Маркетинг в Україні. URL: http://mr.com.ua/
4. Журнал Маркетинг і реклама. URL: http://uam.in.ua/ua/projects/marketing-in-ua/
5. Нормативно-правова база України URL: http://zakon3.rada.gov.ua/