Вимоги до знань та вмінь
Метою викладання навчальної дисципліни «Галузева
реклама і PR. правова і політична проблематика» є підготовка майбутніх фахівців рекламного бізнесу до
самостійних дій в політичній та правовій сфері, а також ознайомлення з їх
основними рекламними та ПР-технологіями, зокрема формування в студентів
теоретичних знань про правову та політичну проблематику галузевої реклами.
У результаті вивчення навчальної
дисципліни студент повинен знати: -
засади правового регулювання відносин у сфері рекламної
діяльності та мас-медіа, особливості використання результатів реклами; -
природу
і сутність політичної реклами
та ПР, їх функції у сучасному суспільстві -
підстави
регулювання окремих видів реклами та рекламування окремих видів товарів чи
послуг; -
особливості
розміщення реклами в різних засобах масової інформації; -
історію
створення та сучасні тенденції у політичній рекламі -
політику
зарубіжних країн щодо правового регулювання галузевої реклами; вміти: -
аналізувати правову
та політичну проблематику в рекламі та ПР; -
правильно
інтерпретувати зміст правових норм національного, міжнародного, у тому числі європейського
законодавства з питань регулювання рекламної діяльності; -
розрізняти
різні види порушення рекламного законодавства; -
визначати установки і мотиви цільової аудиторії політичної реклами; -
орієнтуватися
в тенденціях розвитку інформаційного законодавства України.